Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning

Kjendiser til besvær

Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-10-10, 16:21   #1
baltie
Den paranoide androide

baltie sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
baltie er populærbaltie er populærbaltie er populærbaltie er populær
Standard

Kjendiser til besvær

Nå begynner jeg å bli aldri så lite lei. Hva er det egentlig med disse kjendisene, og hvorfor skal jeg være interessert i deres til tider triste liv? Hvorfor skal jeg liksom være mer interessert i en sak fordi det er en eller annen kjendis involvert? At noen vifter med penisen sin i all offentlighet er trist i seg selv, men hvorfor blir det plutselig interessant og kommer i dagspressen når det er en kjendis som gjør det?

Jeg kan forstå at en film er litt mer interessant hvis det er en dyktig skuespiller involvert. Jeg kan også forstå at en TV-serie potensielt har mer futt i seg hvis det er en kjent producer som står bak, og at den får masse forhåndspublisitet. Men jeg er da overhodet ikke interessert i å få hodet presset fullt av hans eller hennes personlige forhold, samlivsbrudd, hvordan kjøkkenet ser ut, ferieturer og Gud vet hva. Hvorfor får Aksel Henie spalteplass i landsdekkende media når han har møtt en ny dame på byen? Hva er greia, liksom?

Og hvorfor brukes det hundretusener av kroner på å lage TV-produksjoner som handler om kjendiser som gjør ting de ikke kan, kjendiser som inviterer andre kjendiser på middag, kjendiser som tar med kjendiser på tur, kjendiser som snakker om seg selv og sine minimalt interessante liv i diverse talkshows? Og hvorfor i all verden skal jeg være interessert i å stadig høre om en eller annen gjøk som vant Paradise Hotel? Hva har Petter Pilgaard gjort for samfunnet, liksom? Drikke seg drita?

Pappa til G2002, G2003, G2009 og G2012.
baltie er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:47.