|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
snart helsesøster
|
![]() Egypt en uke i begynnelsen av desemberJa, vi skal "bare" være borte en uke. Men vi tror det er verdt det pga mer stabilt vær der enn på kanariøyene.
![]() |
#2 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Egypt en uke i begynnelsen av desemberEgypt er genialt. Vi var der også bare en uke, men da tok vi det som en barneferie med kun basseng- og strandliv. Vi var i hurghada, og syns det var kjempeherlig. Nå ser jeg andre her inne klager (sutrer
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Egypt en uke i begynnelsen av desember |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Egypt en uke i begynnelsen av desemberLeste et sted at El Gouna er veldig barnevennlig sted, mer vet ikke jeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Egypt en uke i begynnelsen av desemberVi kjørte full pakke med alskens rar mat og drikke mens vi var der nede, og ingen av oss ble syke. Min mor ble litt magedårlig etter vi kom hjem, og det fant vi ut var fra maten på flyet hjem. Hun nevnte at roastbiffen på flyet luktet litt rart da hun fikk den, men spiste den likevel.
![]() |
#7 |
Duracell
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rivieraen-Vestfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Egypt en uke i begynnelsen av desemberVi skal en uke til Egyp i begynnelsen av desember. det blir bare gubben og jeg - vi skal bo her:
![]() |
#8 |
I farta!!
|
![]() Sv: Egypt en uke i begynnelsen av desember
Gosj så dyrt. Lurte på å reise alle fem neste høst evnt november, må regne inn vaksinering isåfall da. Hmm. Kanskje vi tar Tyrika i september istedet for Egypt i november. Gruble litt, september må jo bestilles nå.
![]() |
#9 |
Metallica!!
|
Det kom på godt over 2000 på oss og, og jeg må ha oppfølgingsvaksine på hepatitt b før vi drar.
![]() |
#10 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Egypt en uke i begynnelsen av desemberJeg har snakket med veldig, veldig mange som har valgt å droppe vaksinering før egyptreise. Det er tydeligvis ikke en big deal.
![]() |
#11 |
Metallica!!
|
På grunn av min sykdomshistorie så er det ikke et alternativ å ikke vaksinere seg. Spørsmålet for vår del er vel mer om vi skal gidde drikkevaksinen eller ikke. (Turistdiare)
![]() |
#12 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Egypt en uke i begynnelsen av desemberJeg vet ikke helt hvordan det er når man har en sykdommshistorie å forholde seg til, men legen min sa at den drikkevaksinen var helt meningsløs for oss i hvertfall.
![]() |
#13 |
En som trener
|
![]() Sv: Egypt en uke i begynnelsen av desemberVurderer dere virkelig å ikke ta Dukoral (drikkevaksinen) mot E.Coli? Jeg vet den ikke beskytter 100%, men det må da være vanvittig kjipt å få ferien ødelagt med skikkelig magesjuke. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Egypt en uke i begynnelsen av desemberVi var her i januar, Sharm al Sheik:
x x x Sist redigert av Carpe Diem : 31-10-10 kl 20:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
⭐️⭐️⭐️
|
Der var vi for noen år siden, og vi likte oss veldig godt på hotellet.
![]() |
#16 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Egypt en uke i begynnelsen av desemberVi har vært i Sharm El Sheik, Makadi Bay og El Gouna. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Passiv
|
![]() Sv: Egypt en uke i begynnelsen av desemberHar vært i Egypt 4 ganger. 3 ganger i Sharm El Sheik - Nama Bay. Og nå sist Hurugadha - New Hurugadha. Hurugadha skal jeg ikke tilbake til igjen! Minusene med Hurugadha for min del var : ikke snorkelmuligheter rett fra strandene, grov sand på stranden som var vanlig der. Mye mere masete å gå ut på gaten. Da det var så tett i tett med småe suvinerkiosker osv. Ikke så mange forskjellige alternativer for restuaranter. Mere "møkkete", hauger med søppel rett ved hotellet og i gatene :s |
![]() |
![]() |
#18 |
Metallica!!
|
Jeg trodde du snakket om de andre vaksinenen. My bad.
![]() |
#19 |
Duracell
Hvor: Rivieraen-Vestfold
Vi skal til Alanya - Green garden i september Zip
![]() |
#20 |
Står på egne ben
![]() Sv: Egypt en uke i begynnelsen av desemberVille reist til Nama Bay utenfor Sharm el Sheik. Pyramidene reiser direkte fra Torp, Kumilla. |
![]() |
![]() |
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|