Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Swims kalosjer - noen erfaringer?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-11-10, 10:53   #1
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 841
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Swims kalosjer - noen erfaringer?

Dette lurer jeg på om jeg ønsker meg. Til å ha utenpå støvletter (eller småsko) når det er meldt litt regn, eller når været er litt ustabilt. Men er det noen som har slike, og kan komme med noen erfaringer?

http://www.purnorsk.no/index.php?pag...emart&Itemid=3

Det er altså hull til høye hæler under. Men hvordan er passformen, kan de strekkes en del så de passer både smalere støvletter, og de litt bredere camperstøvlettene mine, tro?

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-10, 12:43   #2
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Swims kalosjer -noen erfaringer?

Det er jo ganske lurt, det der, egentlig. Jeg ser at noen av kontorpappaene som henter i barnehagen bruker kalosjer.

Gammel 03-11-10, 12:45   #3
him
Leser

him sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

abbonerer, har ingen erfaringer selv, men har planer om å kjøpe - med mindre noen her i tråden roper NEI! NEI!

Gammel 03-11-10, 12:50   #4
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Det er jo ganske lurt, det der, egentlig. Jeg ser at noen av kontorpappaene som henter i barnehagen bruker kalosjer.

Ja, jeg ser mange menn med swims-kalosjer på t-banen til jobb. Jeg har ikke sett noen med damevariantene ennå. Men jeg kan jo ta en tur innom Agnar Hagen og prøve, så får jeg sikkert svar på alt jeg lurer på. De er litt dyre, da.

Gammel 03-11-10, 13:05   #5
Anda
Smugleser

Anda sin avatar

Blogginnlegg: 411
Anda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de fleste
Standard

Jeg ga Andamannen i julegave for noen år siden, og han er fornøyd med kvaliteten. Han hadde noen andre før, som var tynnere, mer slaskete og litt glattere, tror jeg.

Har aldri prøvd damemodell-med-plass-til-hæl, men venter spent på andres erfarninger.

Anda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-10, 13:08   #6
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Swims kalosjer - noen erfaringer?

Jeg funderer også på om kalosjer er tingen for meg. Men jeg vil ha sånne glatte uten plass til hæl.

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-10, 13:09   #7
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Standard

Sv: Swims kalosjer - noen erfaringer?

Opprinnelig lagt inn av Toffskij, her.

Jeg funderer også på om kalosjer er tingen for meg. Men jeg vil ha sånne glatte uten plass til hæl.

Jeg tenkte faktisk på deg da jeg så disse, og "ballerina"-varianten for lave sko. Du og ditt umettelige behov for vanntette vinterstøvler.

For det må jo være veldig praktisk i slapsevær.

Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:42.