Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Litt tykke ullstrømpebukser til barn?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-12-10, 12:59   #1
Lhi-My
Bør lage seg en tittel selv

Lhi-My sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Lhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt av
Standard

Litt tykke ullstrømpebukser til barn?

Jentene mine liker så godt litt tykke ullstrømpebukser. Vi har hatt noen fra by Torrin som vi har vært veldig godt fornøyde med (bortsett fra nuppene), men de er vanskelige å få tak i. I følge min lokale forhandler er firmaet konkurs.

Kan noen anbefale meg andre litt tykke ullstrømpebukser? Vi vil ikke ha Janus eller Safa. Begge disse er prøvd og verken jeg eller ungene liker de. Safa sine holder ikke (de rakner ved sømmene) og Janus sine holder ikke fasong pluss t vi gjerne vil ha de litt tykkere.

Det er et pluss om strømpebuksene kan kjøpes på nett eller i umiddelbar nærhet av Oslo S. Jeg mellomlander der en time hver onsdag for tiden og har da tid til et kjapt ærend i nærheten.

Lhi-My er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:20.