|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
*_*
|
![]() Hjelp til bokhylle/lekeoppbevaring til barnerommet!Barna har felles rom. De trenger en stor hylle til bøker og diverse leker. En hylle uten skuffer, slik at det er lett å få oversikt. Veggen vi har til disposisjon måler 95 cm bred og jeg ser for meg 180-200 cm høy hylle. Noen med erfaring eller forslag?
![]() |
![]() |
#4 |
*_*
|
![]() Sv: Hjelp til bokhylle/lekeoppbevaring til barnerommet!Det er det vi tenker også. Men det er så fordømt at det alltid skal være Ikea som vinner, liksom! Både smarte løsninger og pris taler for, alltid. Snart ser hjemmet vårt ut som en ikeakatalog.
![]() |
![]() |
#5 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Hjelp til bokhylle/lekeoppbevaring til barnerommet!Kjenner den.
![]() |
#6 |
Passiv
|
![]() Sv: Hjelp til bokhylle/lekeoppbevaring til barnerommet!IKEA er bra det. God pris og funksjonalitet vinner i hvert fall alltid her i huset. Så får det bare være at huset ser ut som en IKEA-katalog. Jeg liker forresten stilen på IKEA godt, så det ville nok sett ut som om det meste kom fra IKEA uansett. |
![]() |
![]() |
#7 |
kamerat
|
![]() Sv: Hjelp til bokhylle/lekeoppbevaring til barnerommet!Expedit, ja.
![]() |
#8 |
Leser
|
![]() Sv: Hjelp til bokhylle/lekeoppbevaring til barnerommet!IKEA har etter min mening veldig fin design og funksjonalitet.
![]() |
#9 |
etterpåklokest
|
![]() Sv: Hjelp til bokhylle/lekeoppbevaring til barnerommet!
Disse hyllene er ganske greie og male, egentlig. Litt grunning først og så kan du kline til med spreke farger inne i selve hyllerommene, f.eks. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Hjelp til bokhylle/lekeoppbevaring til barnerommet!Vi har en hel kjeller, og et barnerom, fylt av Expedit. Veldig fornøyde.
![]() |
#11 |
maler
|
![]() Sv: Hjelp til bokhylle/lekeoppbevaring til barnerommet!Jeg rapporterer også fra et ikea-hjem og det funker helt utmerket. Men her har alle expedit-hyllene blitt kastet ut etterhvert. De fungerte bra da barna var små og hadde store leker, men etterhvert som de ble større med mer smådill og bøker var billy en vesentlig bedre løsning.
![]() |
#12 |
*_*
|
Hvilken serie er det?
![]() |
![]() |
#13 |
maler
|
![]() Sv: Hjelp til bokhylle/lekeoppbevaring til barnerommet!http://www.ikea.com/no/no/catalog/ca...ns_ikea/18836/ Stuva heter det. Når du går inn på barnerom på ikea, er det en video med noen sånne møbler. Det ser virkelig kjempekjekt ut, bygges som kjøkkeninnredning. Men det er mulig en ren bokhylle er mer det du ser etter.
![]() |
#14 |
*_*
|
![]() |
![]() |
#15 |
*_*
|
![]() Sv: Hjelp til bokhylle/lekeoppbevaring til barnerommet!Katta: Ja, Stuva, ja! Det ser skikkelig bra ut.
![]() |
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|