|
Spikerhjørnet Speaker's corner. Forum for lengre debattinnlegg og meninger, politikk mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Passiv
|
![]() Tele2 og id-tyveri! Er det virkelig mulig!
|
![]() |
![]() |
#2 |
Passiv
|
![]() Sv: Tele2 og id-tyveri! Er det virkelig mulig!Jeg har hørt mye rart om Tele2 ja, så vi skyr dem som pesten. |
![]() |
![]() |
#3 |
Passiv
|
![]() Sv: Tele2 og id-tyveri! Er det virkelig mulig!På telefonen i dag mener forøvrig Tele2 at det er Drammen som må bevise at det ikke er ham som har flydd rundt og handlet telefoner. Det at forholdet er anmeldt - med navn på den som har gjort dette takket være en observant butikkansatt - det er ikke Tele2 sitt problem. De har rettigheter de. De har en signatur med Drammen sitt navn på. Den ligner ikke Drammens signatur bittelitt engang, men det er jo ikke Tele2 sitt problem. |
![]() |
![]() |
#4 |
Passiv
|
![]() Sv: Tele2 og id-tyveri! Er det virkelig mulig!Og nå er faktisk Drammen oppriktig forbannet. Det har jeg faktisk aldri sett før. |
![]() |
![]() |
#5 |
Sviiisj!!
|
![]() Sv: Tele2 og id-tyveri! Er det virkelig mulig!Langøre sier: hvis det har gått til inkasso: ta det direkte med inkassoselskapet, bestrid kravet og send dokumentasjonen til dem. Da skal de måtte stoppe inkassosaken umiddelbart, hvis ikke kan de miste konsesjonen og det vil de jo ikke. For noe dritt!
![]() |
#6 |
Passiv
|
![]() Sv: Tele2 og id-tyveri! Er det virkelig mulig!Det er jo helt bak mål. Jeg hadde sendt dem en siste mail, med klar melding om at jeg kom til å gå til avisen, og jeg hadde også kontaktet TV2-hjelper deg osv osv. hvis de ikke tok til vettet. |
![]() |
![]() |
#7 |
Ute på tur
|
![]() Sv: Tele2 og id-tyveri! Er det virkelig mulig!Jeg hadde Tele2 for 100 år siden og det var et møkkaselskap da også. Sånn ellers følg det Kanina sier, det er viktig å bestride kravet, da spiller man ballen over til dem igjen.
![]() |
#8 |
Passiv
|
![]() Sv: Tele2 og id-tyveri! Er det virkelig mulig!
De ble varslet i dag om at de gjerne må sende faenskapet til inkasso så bestrider han kravet, så kan de møtes i retten også kan tele2 forklare der hvordan i alle dager de kan ha unngått å få med seg at anmeldelsen er dokumentert mottatt av dem såpass mange ganger. |
![]() |
![]() |
#9 |
Passiv
|
![]() Sv: Tele2 og id-tyveri! Er det virkelig mulig!(Han har sendt bestridelse av kravet. Han må vel sikkert gjøre det på hver enda føkkings regning de sender, all den tid Tele2 mener at det er hvor mange kundeforhold DE mener Drammen har hos dem som er gjeldende - ikke at Drammen gang på gang har tilskrevet dem og sagt at det ikke eksisterer noen forbindelse mellom ham og Tele2 whatsoever - og heller aldri noensinne vil gjøre det.) |
![]() |
![]() |
#10 |
Passiv
|
![]() Sv: Tele2 og id-tyveri! Er det virkelig mulig!Og hvordan i ville helvete kan det foregå at Tele2 ikke i det minste sperrer numrene dette gjelder? Neida. Duden som svindler går rundt og ringer i vei han. Og Tele2 mener Drammen skal betale. |
![]() |
![]() |
#11 |
Sviiisj!!
|
![]() Sv: Tele2 og id-tyveri! Er det virkelig mulig!Åja, det tenkte jeg ikke på, at han får ny inkassosak for hver telefon/abb. Shit, det kan bli slitsomt i lengden. Kan forbrukerrådet gjøre noe?
![]() |
#12 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Tele2 og id-tyveri! Er det virkelig mulig!Å fytti grisen.
![]() |
#13 |
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Tele2 og id-tyveri! Er det virkelig mulig!Kontakt forbrukerrådet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Shake it out!
|
![]() |
#15 |
Erfaren
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Tvåtusentalssuffragett
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() Sv: Tele2 og id-tyveri! Er det virkelig mulig!Min dypeste medfølelse til Drammen. Mye av det samme skjedde meg etter at Tele2 lakk sine kundelister (med personnr) for noen år siden. Bare noen dager før vi skulle reise til Kina for å hente Ullungen, begynte telefonen å kime støtt. Det var budbilsjåfører som skulle ha bekreftet at jeg var hjemme når de kom for å levere senger og PCer, Elkjøp som skulle ha bekreftet min ordre på 12 (!) flatskjermer osv... osv... Kanskje det aller siste jeg trengte den siste jobbuken før permisjon, samtidig som det skulle handles inn til hentereise.
![]() |
#19 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Tele2 og id-tyveri! Er det virkelig mulig!Hm, jeg er egentlig en veldig fornøyd Tele2-kunde..... |
![]() |
![]() |
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|