|
Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Ansvar for egen luring
|
![]() Ønsker du deg en brevvenn? Her er brevvenntråden!Dette har jeg prøvd i andre fora med godt resultat, så hvorfor ikke prøve her også! Legg inn brevvennønskene deres her og se om dere får napp.
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro, ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Ansvar for egen luring
|
![]() Sv: Ønsker du deg en brevvenn? Her er brevvenntråden!Ikke den helt store interessen foreløpig?
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro, ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
har tatt seg sammen
|
![]() Sv: Ønsker du deg en brevvenn? Her er brevvenntråden!Jeg vil bare være vennen din jeg gremli.
![]() |
#4 |
Pauset
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ønsker du deg en brevvenn? Her er brevvenntråden!Hva er galt med mail? |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Ansvar for egen luring
|
![]() Sv: Ønsker du deg en brevvenn? Her er brevvenntråden!Øh, les mitt innlegg nr 2, Pastill... Personlig har jeg ikke så mye til overs for e-mail, bruker det mest til korte beskjeder og i jobbsammenheng. Jeg synes det er mye mer hyggelig å skrive brev for hånd. Men det går på smak og behag.
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Pauset
Hvor: In Town!
![]() Sv: Ønsker du deg en brevvenn? Her er brevvenntråden!
Jeg har lest det |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Fullverdig medlem
Medlem siden: Feb 2007
![]() |
![]() Sv: Ønsker du deg en brevvenn? Her er brevvenntråden!Kan godt tenke meg å få brevvenner jeg også
![]() |
#8 |
Ansvar for egen luring
|
Så usympatisk av deg å komme inn i en sånn tråd bare for å diskutere. Jeg har merkelig nok ingen problemer verken med å få kjøpt frimerker eller med å putte brev i postkassa, og jeg synes det å skrive brev på pc er upersonlig. Dessuten samler jeg på alle de flotte, fargerike frimerkene jeg mottar fra hele verden. Men nå skal jeg slutte å forsvare hobbyen min overfor deg.
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro, ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo Sist redigert av Gremli Skremli : 27-02-07 kl 11:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Ønsker du deg en brevvenn? Her er brevvenntråden!Anbefaler å skrive brev med Gremli - Å få et tykt, håndskrevet og interessant brev er supert!..og forstår godt om hun etterlyser flere i og med noen brevvenner (uten å nevne navn
![]() |
#11 |
Ansvar for egen luring
|
![]() Sv: Ønsker du deg en brevvenn? Her er brevvenntråden!Det er kvaliteten på brevet som er det viktigste, ikke hvor fort det blir skrevet.
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Passiv
Hvor: Hedmark
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ønsker du deg en brevvenn? Her er brevvenntråden!Jeg hadde lyst til å bli brevvenn med deg, jeg. Men fikk aldri noe brev |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Har fått viljen sin
|
![]() Sv: Ønsker du deg en brevvenn? Her er brevvenntråden!Åh jeg husker jeg hadde opp mot 50 (!) brevvenner da jeg gikk på barne- og ungdomsskolen. Så forsvant de en etter en. Av og til får jeg SnailMail nå også, og det er så utrolig deilig å finne noe annet enn regninger og formelle brev i postkassa |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Passiv
Hvor: Hedmark
![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja, Gremliskremli. Nå kan du jo svare at "ja, det stemmer det. Skriver med en gang, jeg" |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ræv med ører
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Ønsker du deg en brevvenn? Her er brevvenntråden!Jeg vil mye heller ta en kaffe med deg, Gremli, enn å skrive brev. :lat:
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|