|
Økologisk og diettmat Forum for diskusjoner om og deling av oppskrifter på diettmat og økologisk mat. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Pizzatopping når man har egg- og melkeallergiPoden fyller år snart og en av kameratene har egg og melkeallergi. Han vil gjerne servere pizza, men hva har jeg i stedet for ost? Finnes det melkefrie ostealternativ som kan brukes? Eller noe annet?
![]() |
#2 |
i vesterled
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Pizza topping når man har egg og melkeallergiKompisen til sønnen min har også melkeallergi, og han bruker ikke ost i det hele tatt på pizzaen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
VeloppDragen
|
![]() Sv: Pizza topping når man har egg og melkeallergiSoyaost.
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22) |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
passe nerd
Medlem siden: Sep 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Pizza topping når man har egg og melkeallergiSignerer det med knust tortillachips; noe litt salt og sprøtt.
![]() |
#5 |
ASD
Medlem siden: Mar 2010
![]() Sv: Pizza topping når man har egg og melkeallergi
Soya ost anbefales ikke med mindre man er vant til soya smak |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
MORMOR
Medlem siden: Sep 2008
![]() Sv: Pizza topping når man har egg og melkeallergiJeg lager pizzasnurrer uten ost i, det er like godt som de med ost. :slankerseg:
![]() |
#7 |
Live and let live
|
![]() Sv: Pizzatopping når man har egg- og melkeallergiTortillachips er bra. Poden er veldig fornøyd med pizzasnurrene de lager til ham på skolen. De er gluten og melkefrie. Og utover det, så såg jeg i en kokebok for noen dager siden, og så noe som het tyrkisk pizza. Det var rett og slett en åpen calzone. Deigen var brettet opp med en åpning på toppen, og så masse deilig pizzafyll nedi!
![]() |
#8 |
Bør lage seg en tittel selv
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Pizzatopping når man har egg- og melkeallergiMmm, tortillachips hørtes kjempegodt ut, tror faktisk jeg må prøve det selv også. Og så tar jeg meg en liten prat med gutten, kanskje han liker den best uten.
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|