|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Passiv
|
![]() Er det noen som er oppe nå?Noen andre som er på kveldsvakt, ikke får sove, eller befinner seg i merkelige tidssoner? |
![]() |
![]() |
#2 |
Nattrangler
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er det noen som er oppe nå?Vi har fått besøk av vår datter med samboer og barn, de er alle syke, så mens foreldrene nå sover sitter jeg oppe med mitt 3 mnd. gamle barnebarn, som sover i ca 10-15 minuter om gangen før hun skriker.
![]() |
#3 |
Shake it out!
|
![]() Sv: Er det noen som er oppe nå?Jeg er oppe. Kanskje ikke så rart iom at klokka bare er halv ni her.
![]() |
#4 |
Passiv
|
![]() Sv: Er det noen som er oppe nå?Åh, for en snill mormor! Sitter oppe med nurket selv om du er sliten og trøtt... |
![]() |
![]() |
#6 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Er det noen som er oppe nå?Albertine og jeg er et skikkelig ektepar i dag. Vi sitter forsunkne i hver vår Mac samtidig som vi småskravlet litt. I går så vi på amerikanske tv-serier. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Passiv
|
![]() Sv: Er det noen som er oppe nå?Egentlig er det det beste det, når man slipper å styre og stelle og ordne og være vertinne, og bare slappe av og kule¨n og være litt ektepar. Det er da det er best å være gjest. |
![]() |
![]() |
#8 |
|
![]() Sv: Er det noen som er oppe nå?Helt enig, |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
![]() Sv: Er det noen som er oppe nå?For øvrig så kom jeg plutselig å tenke på Albert(ine-mannen) som er en racer på å bake brød. Jeg fikk nybakt veldig godt brød når jeg overnattet hos dem. Her har Albertine også fått nybakt brød, men det var en dag gammelt. :sjuske: |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
|
![]() Sv: Er det noen som er oppe nå?Jeg hoster og hoster og hoster så jeg spyr.
![]() |
![]() |
#12 |
I endring
|
![]() Sv: Er det noen som er oppe nå?Jeg venter på bussen. Møkka bilen min ble syk i går. Så jeg må kjøre buss,hurtigbåt å bli hentet av god kollega for å komme meg på jobb.
![]() |
#14 |
Audacious
|
![]() Sv: Er det noen som er oppe nå?Jeg er på vestkysttid og har fortsatt ikke lagt meg tirsdag kveld. Men da tråden ble startet var jeg på tribal bellydancing og følte meg båret av det snille treet som hadde gitt seg selv til planker jeg kunne danse på.
![]() |
#15 |
Shake it out!
|
![]() Sv: Er det noen som er oppe nå?
![]() |
#17 |
Audacious
|
![]() Sv: Er det noen som er oppe nå?Mindy, jepp!
![]() |
#20 |
Fru Jacobsen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Re: Er det noen som er oppe nå?Kos dere masse |
![]() |
![]() |
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|