|
Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
:)
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Krem til tørre flekker/ svært tørr hud i ansiktetEr Elisabeth Arden 8hour cream løsningen?
![]() |
#2 |
passer i nissedrakt
|
![]() Sv: Krem til tørre flekker/ svært tørr hud i ansiktetvVlle jeg nok prøvd ja. Eller så er jeg veldig fan av å spørre på apoteket om prøvetuber når det gjelder slikt "smått", så jeg kan prøve meg frem uten å blakke meg på en krem som ikke funker.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Opp og fram, - framover
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Krem til tørre flekker/ svært tørr hud i ansiktetArona gir godt råd, hør på apoteket eller event et parfymeri. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Krem til tørre flekker/ svært tørr hud i ansiktetJeg har for tiden ekstremt tørr hud i panna. Jeg har forsøkt 8hour cream, men det ser ikke ut til å hjelpe. Nå er jeg over på ungenes a-creme.
![]() |
![]() |
#5 |
Boler'o?
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Krem til tørre flekker/ svært tørr hud i ansiktetJeg synes ikke at 8-hour cream hjelper mot noe, for meg da. Jeg har de siste par årene hatt små, tørre eksemflekker i ansiktet og har prøvd og prøvd og prøvd for å finne noe som tar det bort. I dag er de blitt bedre og jeg tror det har sammenheng med at jeg har brukt en maske fra Decleor som heter Hydra Floral, det står at man skal bruke den i 10-15 minutter et par ganger i uken. Jeg bruker den som nattkrem et par ganger i uken og synes at huden blir veldig bra da. Decleor bruker kun vegetabilske oljer etc i sine produkter (ikke noe mineraloljer, parabener etc.) I tillegg bruker jeg origins produkter til daglig, de er også uten mineraloljer etc. Synes at huden blir bedre av dette enn "vanlige" merker, men det blir jo veldig subjektivt da....
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|