|
HPs vevstove Forum for datasnakk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Absolut ateist
|
![]() Pokkers siste msn-versjonDen har avduket alle de som har vært sperret/slettet/whatever. Så nå har jeg en hel liste med folk som jeg ikke har hatt før og jaggu sender de ikke meldinger også.
![]() |
#4 |
Frøken
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Pokkers siste msn-versjonSå rart det var da! Den ene personen jeg har blokkert forble i blokkeringslisten da jeg oppdaterte. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Gjør så godt som jeg kan.
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Pokkers siste msn-versjonKjipt når det skjer, hvis man evt, har mange man har blokkert da. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Pokkers siste msn-versjonListen med blokkerte er LANGT lengre enn den med folk jeg faktisk gidder å snakke med.
![]() |
#7 |
A friend with benefits
|
![]() Sv: Pokkers siste msn-versjonJeg syntes det var skikkelig py å måtte omarrangere hele listen min, for alt var jo hulter til bulter :urk:
![]() |
#8 |
kåt vikingbrud
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Pokkers siste msn-versjonDet er de som er bare slettet, ikke blokkert hva? Dumt uansett, de kunne vel godt være borte for alltid.
![]() |
#9 |
Ikke fullt så fin
|
![]() Sv: Pokkers siste msn-versjonBruker Adium, jeg. Så da slipper jeg å bekymre meg.
![]() |
#11 |
♥ ♥ ♥
Hvor: Nedre Romerike
![]() Sv: Pokkers siste msn-versjonHva er Audium |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Administrator
|
![]() Sv: Pokkers siste msn-versjon
www.adiumx.com, meldingsklient for Mac OS-X. Lar det bruke alle typer meldingstjenester, jeg har 3 MSN, yahoo! og google talk i samme kontaktliste. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Pokkers siste msn-versjon
Min også. Er facinert over alle de som "hopper på deg" med det samme man kommer online, uansett om du står opptatt eller ikke. Og så blir de gjerne sure for at jeg ikke skriver mye, og ikke har noe nytt å fortelle. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Pauset
Hvor: In Town!
![]() Sv: Pokkers siste msn-versjonDet skjedde meg og. Og det verste var at mange av de som kom opp husket jeg ikke hvem var engang |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
https://www.giblod.no/
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Pokkers siste msn-versjonJeg opplevde ingen endringer da jeg fikk den nye versjonen. Alle blokkerte og slettede forble det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Come what may...
|
![]() Sv: Pokkers siste msn-versjonDet er sjeldent jeg er på MSN. Liker ikke å bli bombet ned med masse meldinger!
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|