Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Kjent i London?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-03-11, 15:59   #1
kamp
ASD

Medlem siden: Mar 2010
kamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Kjent i London?

Jeg skal på autisme konferanse på Queen Mary university i London 17-19 juni.
Har booket hotell rett ved siden av universitet og har bestilt fly til gatwick.

Prøver nå å finne ut hvordan jeg skal komme meg fra gatwick til hotellet.

Er det noen som er kjent i london?

Har prøvd et par "journey guides" men jeg forstår meg ikke på dem. Jeg har funnet ut at gatwick har tog rett inn til Victoria street stadion, men denne er det vist bygningsarbeid på nå og det sto:

Sitat:

"VICTORIA STATION: Major escalator refurbishment is taking place at Victoria Underground station until mid January 2012. Queues are likely. There will be no ticketing facilities. A one-way system will be in place, including some entrances/exits. You may be asked to wait outside the station to prevent overcrowding. Once inside the station it may take up to 15 minutes to reach your platform. To avoid this disruption start your journey at nearby St. James's Park or Pimlico stations, which are easy to reach on foot or by local bus services from Victoria."

Jeg blir helt forvirret over alt sammen.

Noen som kan hjelpe meg??

kamp er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:07.