Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Politiet pågrep narkoman som aprilspøk - aprilspøk?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-04-11, 20:26   #1
Sonja Sockersöt
Hjuleglede

Medlem siden: Oct 2006
Sonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de fleste
Standard

Politiet pågrep narkoman som aprilspøk - aprilspøk?

På bt.no skrives det om en narkoman som ble pågrepet av politiet som "aprilspøk". En forskremt bibelstunden var vitne til hendelsen, og en av offerets venner står frem og forteller om en mann med dårlig psyke. Visepolitimesteren bagatelliserer hendelsen veldig, og mange av kommentarene under artikkelen går på at dette er typisk politiet.

Etter å ha lest artikkelen et par ganger er jeg rimelig sikker på at det er en aprilspøk fra BT sin side. Er det mulig? Dette er den mest smakløse spøken jeg har hørt om til nå tror jeg.

Sonja Sockersöt er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:31.