Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hvem pynter du deg for?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-04-11, 14:34   #1
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvem pynter du deg for?

Kom over en morsom artikkel der det viser seg at engelske gutter hater mange av de tingene som er i motebildet i år.

http://www.kjendis.no/2011/04/15/kje...likk/16203595/

Tenker du på at andre skal syns du er fin og sexy når du kler deg? Jeg vet jo at mange her inne er opptatt av klær og stil, men er det bare for deres egen del at dere legger ned innsats i dette?

Jeg skjønner i grunnen at mye av det som nevnes i artikkelen ikke oppfattes som særlig sexy. Men jeg syns mye av det er kult og fint likevel, og bryr meg egentlig ikke om å være så veldig sexy. Samtidig er det ingenting som er så smigrende som komplimenter om at man er fin.

Hva tenker dere?

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-11, 14:35   #2
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvem pynter du deg for?

Kjærestens beundrerinner, mainly.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-11, 14:37   #3
him
Leser

him sin avatar

Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Etter å ha lest artikkelen kan jeg konkludere med at jeg er en mann.

Gammel 15-04-11, 21:28   #4
skyfri
.

skyfri sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
skyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Etter å ha lest artikkelen kan jeg konkludere med at jeg er en mann.

skyfri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-11, 14:40   #5
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Kjærestens beundrerinner, mainly.

Neida. Eller jo, definitivt, i de settingene hvor jeg på ingen måte er komfortabel, men det skal pokkern ikke synes! / Men da er det mer å kle meg ut, ikke å kle meg.

Ellers er det stort sett meg selv, egentlig. Selv om jeg nok ofte har i tankene hva han mener om forskjellige ting. (Jeg har for eksempel mye oftere håret løst nå enn før, og sminker meg mindre. Hm. Kanskje det bare er tidspresset som påvirker meg. )

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-11, 14:36   #6
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 228
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tenker på hva jeg har på meg fordi jeg selv vil føle meg fin. Sexy er ikke en look jeg er ute etter å oppnå, men det er selvsagt hyggelig med komplimenter.

Gammel 15-04-11, 14:36   #7
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kler meg først og fremst for meg selv. Jeg velger klær som i mine øyne er vakre, og som jeg syns at jeg kler. Jeg syns allikevel det er hyggelig med komplimenter, og hadde blitt lei meg om noen sa direkte til meg at det jeg hadde på var stygt. Det hender at mannen ikke syns alt jeg har på er like fint, noen ganger hører jeg på ham, andre ganger ikke. Han har veldig god estetisk sans.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-11, 16:17   #8
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Jeg kler meg først og fremst for meg selv. Jeg velger klær som i mine øyne er vakre, og som jeg syns at jeg kler. Jeg syns allikevel det er hyggelig med komplimenter, og hadde blitt lei meg om noen sa direkte til meg at det jeg hadde på var stygt. Det hender at mannen ikke syns alt jeg har på er like fint, noen ganger hører jeg på ham, andre ganger ikke. Han har veldig god estetisk sans.

Jepp.

Ja, altså, "signerer", eller hva man nå får lov av Mauser å si.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-11, 16:47   #9
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Jeg hadde tenkt til å skrive akkurat det samme som Tallulah. Kler meg for meg selv, også gjør det ikke noe at mannen også liker det.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-11, 17:14   #10
GydaG
lider av tastleksi

GydaG sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: På landet
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Jeg bør definitivt begynne å pynte meg.
Men jeg kler meg for å føe meg komfortabel og i forhold til hva jeg skal, så hvis det er andre involvert i det jeg skal tenker jeg litt mer gjennom hva jeg har på meg.
Men man kan ofte treffe meg ved postkassa med raggsokker i tøflene, håret i totalt kaos eller halvtemmet av en strikk, og jeg tror ingen har dødd av sjokk enda.

GydaG er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-11, 14:37   #11
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Meg selv.
Deretter for andre kvinner og til slutt for menn.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-11, 14:43   #12
Blå
Dårlig husmor

Blå sin avatar

Blogginnlegg: 78
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Meg selv.

Jeg kjenner meg igjen i denne.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-11, 16:24   #13
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Meg selv.

Jeg også.

Gammel 15-04-11, 22:03   #14
Lilith
Hulder

Lilith sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Lilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Meg selv.

Hehe, jepp, sånn er det!

-02
-06
Lilith er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-11, 22:28   #15
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Dere som ikke pynter dere for dere selv: Føler dere dere komfortable med å gå rundt udusjet/ usminket/ i dasseklær etc når dere er alene hjemme og ikke skal treffe noen?

Jeg må pynte meg litt for å føle meg opplagt og vel.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-11, 23:35   #16
Snippa
Jo flere jo bedre...

Snippa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Dere som ikke pynter dere for dere selv: Føler dere dere komfortable med å gå rundt udusjet/ usminket/ i dasseklær etc når dere er alene hjemme og ikke skal treffe noen?

Jeg må pynte meg litt for å føle meg opplagt og vel.

Yess Jeg føler meg helt lekkersmekker nok i dasseklær og med håret til alle kanter, så lenge jeg ikke trenger å møte folk Det er deilig å slippe å gjøre en ting innimellom.

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-11, 23:44   #17
Kula
Trallallaa

Kula sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg dasser gjerne rundt hjemme alene sånn. Gjør meg ingenting. Jeg kan gjerne dra i butikken i den tilstanden også.

Men jeg pynter meg for meg selv også, når jeg skal noe. Jeg pynter meg ekstra om jeg våkner og er i riktig dårlig humør en dag også. Det hjelper betraktlig på humøret med litt ekstra pent tøy, litt ekstra sminke og litt ekstra høyde på helene.

Gammel 16-04-11, 00:37   #18
Nora H
Magisk

Nora H sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Nora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg pynter meg etter humøret. Det er ikke hver dag jeg gidder å sminke meg. Kan gjerne gå i butikken usminket med sovehår i joggedressen.

Til mitt forsvar så har jeg ganske langt hår, så det blir ikke så bustete.

Gammel 16-04-11, 02:40   #19
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Dusjing er vel ikke pynting! Dusjing er et must, uansett om jeg skal ut av huset eller ei.

Ja, selvfølgelig føler jeg meg vel usminket helt alene i mitt eget hus. Heldigvis.

Gammel 16-04-11, 11:39   #20
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Zoë, her.

Dusjing er vel ikke pynting! Dusjing er et must, uansett om jeg skal ut av huset eller ei.

Ja, selvfølgelig føler jeg meg vel usminket helt alene i mitt eget hus. Heldigvis.

Jeg dusjer ikke alltid om jeg bare skal være hjemme og daffe nei. Det er en velkjent sak at vi dusjer nok og vel så det i 2011, så at huden får litt fri en dag eller to i ny og ne, er bare bra.

Man kan vaske seg med en klut.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:34.