Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Sportshjørnet

Holmenkollstafetten - Etappe 1

Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-05-11, 13:08   #1
Tangerine
Eklektisk

Tangerine sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 1
Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

Holmenkollstafetten - Etappe 1

Jeg skal i år igjen være med på Holmenkollstafetten, og har fått etappe 1 på 1100 meter.

Jeg finner forøvrig ikke profil eller beskrivelse av denne etappen, er det noen som vil google litt for meg?

Og hvor langt fra mål er det til Mikrobryggeriet?

Tangerine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-11, 13:12   #2
maggypop
nye muligheter

maggypop sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
maggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt likt
Standard

Sv: Holmenkollstafetten - Etappe 1

http://www.holmenkollstafetten.no/startsthanshaugen.asp#
Her er startetappen på 1100 m.
Fra veksling til mikrobryggeriet er det noen hundre meter. Følg Sporveisgata så kommer du rett på.

Gammel 05-05-11, 14:36   #3
Tangerine
Eklektisk

Tangerine sin avatar

Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

Takk, men synest der var lie info om profil osv. på de to første etappene. Jeg hører rykter om at den starter med en stigning?

Noen flere som skal løpe i år, forresten?

Gammel 05-05-11, 14:58   #4
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 841
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Her kan du tegne inn ruta selv, og så kan du beregne ruteprofil nederst på siden. Veldig nyttig, synes jeg.

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-11, 15:03   #5
Tussilago
Spoon2

Tussilago sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trøndelag
Tussilago er populærTussilago er populærTussilago er populærTussilago er populærTussilago er populær
Standard

Jeg skal løpe tredje etappe, og han som løper første sier at det er en del stigning ja.

Gammel 05-05-11, 15:10   #6
Tangerine
Eklektisk

Tangerine sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Tussilago, her.

Jeg skal løpe tredje etappe, og han som løper første sier at det er en del stigning ja.

Det var den etappen jeg hadde lyst å ha.
Men, men. Jeg blir i alle fall fort ferding, og slipper å vente på den jeg skal veksle med.

Gammel 05-05-11, 16:37   #7
cora
både her og der

cora sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 32
cora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg skal løpe nr.4.

Gammel 05-05-11, 16:56   #8
Anikka
Snøavhengig

Anikka sin avatar

Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Blåsborttoppen
Anikka er populærAnikka er populærAnikka er populærAnikka er populærAnikka er populær
Standard

Jeg har løpt førsteetappen noen ganger, og det er en god del stigning først, til man runder "toppen" av parken, deretter går det nedover.
Jeg kom i skade for å bli revet med litt over evne første gangen. Det var noe med fellesstart og det at jeg gikk ut i ledelsen som fikk meg til å glemme min relativt moderate form, og dette fikk jeg svi for ved at jeg stivnet skikkelig. Men alt i alt en morsom etappe, synes jeg.
Møt opp relativt tidlig, om jeg husker riktig skal du registreres og hente ut stafettpinnen, og det er en god del kaos i området. God stafett!

Som høygravid tror jeg at jeg står over i år, gitt.
Det blir første året på lenge uten Holmenkollstafett.

Anikka er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:02.