Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Barnebunad look-alike i siste liten - tips for Bergen

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-05-11, 16:00   #1
Syrin
Med tommestokk i veska

Syrin sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Syrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Barnebunad look-alike i siste liten - tips for Bergen

Eit lite dypdykk i skapet i dag avslørte det eg frykta: ungane har ingenting å gå i til 17.mai. Og når det gjeld sko har dei tre par kvar: støvlar, joggesko og eit par sandaler av crocs-type. Ikkje heilt klare for 17. mai nei.

Eg hadde ikkje særlig håp, men ilte avgårde til Barnas Hus i Åsane i dag. Der har dei kjempefine "bunader" til halv pris nå; før nesten 1000 kr! Merket er Vetlevesla. Der var ein god del igjen enda. Stakken er i ull, med god vidde og heile drakten sit kjempefint! Likte skjorta også.

Så eg kjøpte til jenta, men poden fekk heilt makk av bunadsskjorte mot halsen, så eg fann ting hos Polarn og Pyret i staden. Og sidan dei hadde gløymt å ta bort 20%-skiltet etter nattåpent i går, så fekk eg litt reduksjon der også. Men det skiltet blei plukka bort ganske raskt

Nuvel. Kun eit tips til andre uførebudde mødre

Syrin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-11, 18:36   #2
Malama
Bør lage seg en tittel selv

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Barnebunad look-alike i siste liten - tips for Bergen

Jeg så på em når jeg var på jakt etter lissom-bunad til Knerten ja, men de hadde ikke en str som passet ham, han er bare 2,5 år, Og str fire år ble for stort, mens den minste var to år, og ikke stort større enn den han hadde vokst fra (annet merke)

Men jeg fant en på Cubus til ham, som også var nedsatt, så jeg er fornøyd. Bare kommer stadig på at jeg har ikke egentlig prøvd den på ham... Det må vi gjøre så jeg kan siste-liten-shoppe om nødvendig på mandag...

Gammel 14-05-11, 18:40   #3
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

barneboden har bunader fra By-Torinn til lave priser. Jeg har kjøpt derfra (de sender også) flere ganger - kjempefine!

http://www.barneboden.no/

haha -nå ser jeg jo at du kommer med tips - og ikke ønsker tips *lese er en lur ting å drive på med*

Gammel 14-05-11, 18:56   #4
Syrin
Med tommestokk i veska

Syrin sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Syrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Ingenting imot at det blir ein barnebunadstråd / drakttråd

Syrin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-11, 19:32   #5
Snø
Lykkelig 3barnsmor:)

Snø sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Vestfold
Snø er populærSnø er populærSnø er populærSnø er populær
Standard

Name it butikken i Larvik hadde "bunader" til halv pris idag

It's not really my problem if they think I'm weird.
Sid Vicious
Snø er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-11, 01:29   #6
veobra
på slep

veobra sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Cubus hadde halv pris her også.

:stupe ned i skuffen og sjekke om vi har strømper:

Gammel 15-05-11, 08:08   #7
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Godt utvalg hos Sparkjøp i Åsane på røde strømpiser, "bunadskjorter" til hundrelappen i alle størrelser og diverse sko.

Jeg har også hatt hell med å kjøpe sko på Coop OBS (Løren i Oslo). Jeg vil særlig anbefale å kjøpe guttesko frem til barna helt sikkert går selv hele tiden. Gutteskoene har borrelås, smalere åpning, er litt bredere og flatere og sitter bedre på. Jenteskoene opplevde vi at falt av, særlig hvis barnet ble båret.

Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:25.