|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Med tommestokk i veska
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Barnebunad look-alike i siste liten - tips for BergenEit lite dypdykk i skapet i dag avslørte det eg frykta: ungane har ingenting å gå i til 17.mai. Og når det gjeld sko har dei tre par kvar: støvlar, joggesko og eit par sandaler av crocs-type. Ikkje heilt klare for 17. mai nei. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Sv: Barnebunad look-alike i siste liten - tips for BergenJeg så på em når jeg var på jakt etter lissom-bunad til Knerten ja, men de hadde ikke en str som passet ham, han er bare 2,5 år, Og str fire år ble for stort, mens den minste var to år, og ikke stort større enn den han hadde vokst fra (annet merke)
|
|
|
#3 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Barnebunad look-alike i siste liten - tips for Bergenbarneboden har bunader fra By-Torinn til lave priser. Jeg har kjøpt derfra (de sender også) flere ganger - kjempefine!
|
|
|
#4 |
|
Med tommestokk i veska
Medlem siden: Apr 2007
Sv: Barnebunad look-alike i siste liten - tips for Bergen
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Lykkelig 3barnsmor:)
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Vestfold
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Barnebunad look-alike i siste liten - tips for BergenName it butikken i Larvik hadde "bunader" til halv pris idag
|
|
|
#6 |
|
på slep
Medlem siden: Aug 2009
Sv: Barnebunad look-alike i siste liten - tips for BergenCubus hadde halv pris her også.
|
|
|
#7 |
|
Epikur
|
Sv: Barnebunad look-alike i siste liten - tips for BergenGodt utvalg hos Sparkjøp i Åsane på røde strømpiser, "bunadskjorter" til hundrelappen i alle størrelser og diverse sko.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|