|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Har bakt søte kaker
|
Tips til sandaler til ettåring (med lukket tå)til en god pris? Jeg har sett på et par Ecco-sandaler, men siden hun krabber mye enda, er jeg lite villig til å betale over 500 kroner for sandaler som blir stygge på et blunk.
|
|
|
#2 |
|
på slep
Medlem siden: Aug 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Tips til sandaler til ettåring (med lukket tå)Vi prøvde mange par forrige sommer og endte opp med et par i skinn fra Ponny. Myke og gode med lukket tå og god støtte. Jeg tror de kostet 399,-
|
|
|
#3 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Tips til sandaler til ettåring (med lukket tå)Takk for tips. Jeg fant noen fra Ponny, men de var helt utsolgt på min lokale Euroskobutikk. Får sjekke litt rundtomkring.
|
|
|
#4 |
|
Dig for victory!
|
Sv: Tips til sandaler til ettåring (med lukket tå)God pris veit jeg ikke, men vi har de under i blått, Superfit-sandaler. Pjotten bærer rundt på dem hele tida, hvis han ikke får ha dem på.
|
|
|
|
#5 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Tips til sandaler til ettåring (med lukket tå)De var superfine! Takk for tips.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|