|
HPs vevstove Forum for datasnakk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Trapper opp igjen !
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Telefon til reparasjon - beste panikkløsning ?Plasticdingsen i under 3d-pinnene i laderporten til min iPhone 3GS gikk i stykker. Nå er telefonen sendt til reparasjon, dagen før jeg skal dra til utlandet i 2 uker (mannen blir hjemme). Den 12. juli er det 1 år siden jeg kjøpte telefonen, så det er 10 dagers bindingstid igjen på den. Ikke hadde de lånetelefon i AppleStoren hvor jeg leverte den, og ikke kunne jeg få en iPhone 4 til redusert pris (jeg fikk jo min nåværende telefon for 499 kr, rett før iPhone 4 skulle lanseres, og jeg vet at iPhone 5 kommer i september...)
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Telefon til reparasjon - beste panikkløsning ?Ta en utskrift av forbrukerkjøpsloven med deg og si at du gir lang f i om de ikke har utlånstelefon, da får de skaffe en.
![]() |
![]() |
#3 |
Det kommer seg
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Telefon til reparasjon - beste panikkløsning ?Det kan kanskje høres ut som om feilen ikke dekkes av reklamasjonsretten din. Jeg vil tro at de kommer til å si at det skyldes en ytre påvirkning.
![]() |
#4 |
Trapper opp igjen !
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Telefon til reparasjon - beste panikkløsning ?Vel, da har jeg skaffet meg en LG android telefon hos NetCom. Nyeste modell og alt, mye bedre enn iPhone ifølge selgeren, og jeg fikk mitt gamle tlf.nr. overført til den. Har klart å bruke telefonfunksjonen, SMS og kamera, men ellers er den veldig uvant (og stygg
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|