|
HPs vevstove Forum for datasnakk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Samsung N145 Plus - Endre bakgrunnsbildeSitter her med Stesnuppas splitter nye minilaptop (Samsung N145 Plus), og alle skjønner vel at verden er kjip når man ikke får endret bakgrunnsbilde?
![]() |
#2 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Samsung N145 Plus - Endre bakgrunnsbildeVi har forsøkt alle de vanlige greiene. (Høyreklikk på bildet man vil ha, gå på kontrollpanelet, høyreklikke på skrivebordet ... )
![]() |
#3 |
Langøret
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Samsung N145 Plus - Endre bakgrunnsbildeBarna mine har Asus EEE pc'er og den ser det ikke ut til at det går å endre skjermbilde på,vi har også prøvd alle de vanlige måtene å gjøre det på,men ikke funnet ut av det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Samsung N145 Plus - Endre bakgrunnsbildeOg mens jeg er i gang; Når Stesnuppa kobler telefonen sin til maskinen skjer det ingenting. Det er mystisk, sant? Telefonen lader, men man får den ikke opp som tilkoblet.
![]() |
#6 |
Unik
|
![]() Sv: Samsung N145 Plus - Endre bakgrunnsbildeFår ho opp ein meny på mobilen.
![]() |
#10 |
Sangfugl
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Samsung N145 Plus - Endre bakgrunnsbildePå minstemors Asus Eee går det ikke an å endre bakgrunnsbilde. Jeg måtte lese meg fram til hvorfor, og fant ut at det var en av måtene de sparte inn ift kapasitetsbruk. De små PC-ene har ikke allverdes med kapasitet, og noe må det spares inn på. Kjipt, synes også min minstemor. |
![]() |
![]() |
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|