|
|||||||
| Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Passiv
|
LG P990 Optimus 2xNoen som har erfaringer med denne? |
|
|
|
#2 |
|
Passiv
|
Sv: LG P990 Optimus 2xEr det virkelig ingen som vet noe om denne? |
|
|
|
#4 |
|
Jeg bor i en stubbe!
|
Sv: LG P990 Optimus 2xMannen er veldig fornøyd med sin, jeg syns den er knall når jeg bruker den.
|
|
|
#5 |
|
Passiv
|
Sv: LG P990 Optimus 2xDet høres jo veldig lovende ut |
|
|
|
#7 |
|
Passiv
|
Sv: LG P990 Optimus 2xKameraet var et av argumentene for at jeg valgte denne, og at den er så utrolig rask, og kan håndtere flere oppgaver samtidig, uten at man roter i sirup. Jeg gleder meg til å få den, for nå bruker jeg en gammel Nokiadritt, som har sett sine beste dager. HTCèn tar ikke inn operatørsignaler, så den er ubrukelig |
|
|
|
#8 |
|
Trapper opp igjen !
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: LG P990 Optimus 2xJeg har den. Er vant til Apple-produkter, men måtte kjøpe ny telefon her-og-nå da min iPhone gikk i stykker dagen før jeg skulle på ferie, og jeg ikke fikk lånetelefon. Og jeg gad ikke bruke masse penger på en iPhone 4, nå hvor det snart kommer en iPhone 5 på markedet.
|
|
|
#9 |
|
Passiv
|
Sv: LG P990 Optimus 2xOk - men batteriet er jo et sårbart punkt på de fleste telefoner hvis man kjører flere applikasjoner samtidig, og jeg ser for meg at siden det er Android, så blir det ikke så veldig annerledes fra den telefonen jeg har hatt. |
|
|
|
#10 |
|
Trapper opp igjen !
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: LG P990 Optimus 2xGlemte å skrive at den også ofte "fryser", d.v.s. ikke reagerer på skjerm/knapptrykk. Løsningen da er å ta ut batteriet og sette det inn igjen.
|
|
|
#11 |
|
superbruker
|
Sv: LG P990 Optimus 2xJeg har ikke hatt min i så mange dager men er foreløpig veldig fornøyd. Det eneste negative er at den innemellom mister kontakten med nettoperatøren. Kjedelig å måtte slå av og på den for å kontakt igjen. Propellmannen har også denne. Han har hatt sin noen måneder. Han er storforbruker av mobiler og sjelden fornøyd med de han har. Han er sånn middels fornøyd.
|
|
|
#12 |
|
Jeg bor i en stubbe!
|
Sv: LG P990 Optimus 2x
Dette har ikke skjedd her. Heldigvis, det hørtes skikkelig irriterende ut og hadde sannsynligvis ført til at mobilen hadde blitt spylt ned i do.
|
|
|
#13 |
|
Passiv
|
Sv: LG P990 Optimus 2xJadda, jeg hentet den i dag, så det gikk jo lynfort fra jeg bestilte og til den var der. Pakker opp, og kan nesten ikke vente med å hive fra meg den grusomme gamle Nokiakladden jeg har brukt de siste dagene, men hva ser jeg? Det følger jo ikke med noe batteri |
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|