|
HPs vevstove Forum for datasnakk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
weird
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Hvor finner man dataglupinger?Sett at man trenger en smarting som er god på server, databaser og slikt litt kjapt. Hvor finner man egentlig sånne? Finnes det f.eks. folk som selger slike tjenester?
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Off the map.
|
![]() Sv: Hvor finner man dataglupinger?Ja, det finnes det mange som gjør. Det firmaet jeg jobber i har mange, mange sånne glupinger. De fleste er dog leid ut til andre bedrifter på langtidskontrakt. Men det finnes også andre firma som har konsulenter de leier ut på kortere engasjement. Men jeg husker ikke navnet på noen av dem nå sånn på stående fot.
![]() |
#3 |
Dragedytteren
|
![]() Sv: Hvor finner man dataglupinger?Du finner dem på fest hos felles venner. Trikset er å sjekke dem opp kjapt, og så gifte seg med dem. Dermed har du personlig support 24/7.
![]() |
#4 |
weird
![]() Sv: Hvor finner man dataglupinger?Pokker! Jeg visste at jeg hadde det for travelt med å gifte meg med mannen.
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
--
|
![]() Sv: Hvor finner man dataglupinger?Jeg er god på sånn! |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
weird
![]() Sv: Hvor finner man dataglupinger?Jepp. Det er "cowboyene" jeg frykter. Det er mange som er skråsikre der ute og da er det jo litt kjipt å overlate nettsider man har bygget opp over år til noen som kanskje ødelegger.
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
weird
![]() Sv: Hvor finner man dataglupinger?Ja, du sier noe. Nå har jeg jo mulighet også, siden jeg har ordnet en egen laptop øremerket min pc-bruk. (Håpløst å dele pc med en ungeskokk og mann som tror de må laste ned internett før det forsvinner...
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Hvor finner man dataglupinger?Jeg gikk inn for å skrive samme svar som celebelen.
![]() |
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|