|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Aktiv
Medlem siden: Oct 2006
![]() |
Quinny Zapp xtra, hva kan jeg selge den for?Kjøpte denne i mai for 3800,- Den er ikke i bruk her hos oss,vi har knapt rørt vogna.(vil helst gå selv..) Sist redigert av Bel@ni : 14-08-11 kl 16:06. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Quinny Zapp xtra, hva kan jeg selge den for?Syns 2800 var litt dyrt ja. Her koster en ny zapp xtra 2800.
|
|
|
|
#3 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Quinny Zapp xtra, hva kan jeg selge den for?Den koster 2799,- ordinært på Barnas Hus. Her har den flere ganger vært på tilbud til 1999,-. Jeg hadde ikke betalt mer enn det for en brukt.
|
|
|
|
#4 |
|
Sv: Quinny Zapp xtra, hva kan jeg selge den for?Tror heller du ikke kan forvente så mye mer enn 2000 for den...
|
|
|
|
#5 |
|
Aktiv
Medlem siden: Oct 2006
![]() |
Sv: Quinny Zapp xtra, hva kan jeg selge den for?Oj, kanskje jeg blingser på 2800,- og 3800 ny,når jeg tenker meg om så høres 3800 litt vilt ut ja. ... |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Sv: Quinny Zapp xtra, hva kan jeg selge den for?Syns det hørtes litt mye ut med 3800
|
|
|
|
#7 |
|
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Quinny Zapp xtra, hva kan jeg selge den for?Jeg betalte 2799,- for den ny, og hadde ikke gitt det for en brukt en.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|