Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Fordeler og ulemper med skinnsofa

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-08-11, 10:52   #1
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fordeler og ulemper med skinnsofa

I sofajakten har jeg snust litt på skinnsofa. Hvis man først skal kjøpe noe som skal vare noen år designmessig, så kan det jo være lurt å velge et trekk med slike egenskaper også.

Men jeg syns ikke skinn er så behagelig. Det er kaldt, glatt og siden det ikke har elastisiteten til ull; så er det hardt. Jeg er heller ikke så glad i "lakket" skinn, men foretrekker naturfarget som endrer seg med bruk. Er det vanskelig å vedlikeholde? Er det skikkelig dumt i en familie som godt kan la barnet spise kaviarbrødskiver i sofaen?

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:32.