|
Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Haster: Saus uten glutenVi har liten gjest som ikke tåler gluten og jeg hadde planen klar med lammesteik og poteter og grønnsaker, men så hadde jeg helt glemt at glutenallergikergjesten ikke kan ha saus med meljevning i ...
![]() |
#2 |
Keep calm and trot on
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Haster: Saus uten glutentykne sausen med maizenna
![]() |
#6 |
Keep calm and trot on
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Haster: Saus uten glutenmin erfaring er at ingen glutenfrie melsorter egentlig egner seg til å tykne saus. Desverre.
![]() |
#7 |
Live and let live
|
![]() Sv: Haster: Saus uten gluten
Det tror jeg bare vil bli flytende i og ikke løse seg opp. Jeg kan ikke se for meg at det kan bli bra i saus? (Men det er glutenfritt da, og bedre enn ingenting tror jeg. Eller, bare kraften i seg selv er jo god saus. Jeg kjente noen som ofte bare hadde kraft uten å spe eller jevne den. )
![]() |
#9 |
Ekvilist
|
![]() Sv: Haster: Saus uten glutenEr ost fra Tine glutenfri? Hva med noe a la denne sausen? Eller bare stekesjy, evt. blandet med litt fløte og sitron (som tykner fløten)?
![]() |
#12 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Haster: Saus uten glutenJa, ender nok med det.
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|