|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Møkka-Obs eller vrang kunde?(Ja, jeg vet jeg har laget en nesten tilsvarende tråd før, så det er mulig det er jeg som er Den Sure.) |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Kontrollfrik
Sv: Møkka-Obs eller vrang kunde?Jeg hadde faktisk kvitteringen, til og med! Helt tilfeldig, for jeg hadde kjøpt noe relativt dyrt samtidig med svømmebrillene og tok bevisst vare på akkurat den. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Sv: Møkka-Obs eller vrang kunde?soulmate...., jeg kan finne på å argumentere for sånne ting. Stå på krava! |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Kontrollfrik
Sv: Møkka-Obs eller vrang kunde?
Mjo, men jeg er jo ikke kommet noe lenger. Tiåringen min har fremdeles ikke svømmebriller. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Like blid
Medlem siden: Jun 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
ihuga feminist
Medlem siden: Jan 2010
Sv: Møkka-Obs eller vrang kunde?Lurt at du tok med deg svømmebrillene tilbake, tenker jeg. Dette er selvsagt helt hårreisende.
|
|
|
#11 |
|
Kontrollfrik
Du har selvsagt rett. Jeg burde ikke bruke tiden på dette, og jeg har defintivt ikke godt av det. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Oct 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Møkka-Obs eller vrang kunde?Tja, tja, har du god råd så kan man jo hisse seg opp og stå på krava eller man kan velge om man rett og slett driter i det. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
ihuga feminist
Medlem siden: Jan 2010
Det ER hårreisende.
|
|
|
#14 |
|
Erfaren
![]() ![]() |
Sånne ting kan jeg også bli vanvittig sur og rasende for, du burde fått pengene tilbake. Nå er kostnaden med svømmebriller kanskje ikke så store, men det er jo som du sier, hva om det er en sykkel som blir ødelagt. Skal du da kjøpe mat for de tusen det koster? Nei, jeg hadde tatt en telefon til obs ledelsen, eventuelt høre med forbrukerombudet først. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
XXX
Hvor: Orkdal
Sv: Møkka-Obs eller vrang kunde?Jeg synes det er flott at du står på for dine rettigheter. Ser det er mange som ikke hadde orket å gjøre det for så lite, men et par svømmebriller koster 2-300 kroner, og for meg er ikke det småpenger. Det er alt for mange som bare godtar at penger går tapt, framfor å stå på litt ekstra for det de har rett på. Jevnt over virker det som om storparten av folk har så mye penger at hundrelapper ikke "teller".
|
|
|
#16 |
|
Kontrollfrik
Sv: Møkka-Obs eller vrang kunde?De kostet 129,-. Ikke allverdens, altså, men jeg blir sur over behandlingen. Særlig av de derre blondinekommentarene. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Erfaren
Medlem siden: Oct 2011
![]() |
Sv: Møkka-Obs eller vrang kunde?Jeg har fått pengene tilbake når buksen ikke falt i smak hos sønnen min, men det var jo dagen etter jeg kjøpte den. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Kontrollfrik
Sv: Møkka-Obs eller vrang kunde?Jeg kjenner at jeg er aller surest over å ha blitt fortalt at alle trenger mat. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Erfaren
Medlem siden: Oct 2011
![]() |
Sv: Møkka-Obs eller vrang kunde?Men alle trenger ikke mat akkurat den dagen.. Man kan jo ha handlet inn for en uke eller en mnd. Og da trenger man ikke mat med mindre man får en tilgodelapp og kan bruke i løpet av det neste året. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|