|
Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Yes, we can!!
|
![]() Ribbestrikket lue med dusk - mistet mønsteretJeg har kjøpt garn og dusk og rundpinne og greier og tenkte å strikke denne berømmelige ribbestrikkede duskeluen, men nå er jo den fordømrade oppskriften vekk.
![]() |
#2 |
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ribbestrikket lue med dusk - mistet mønsteretHva slags garn? Jeg strikket i Nepal på pinne 4,5 til elleveåringen min, og la opp 84 masker, den passer fint. Og det blir bedre om du feller litt gradvis, først to vrange til en, så en omgang uten felling, deretter to rette til en, så en omgang uten felling, før du snurper sammen.
![]() |
#3 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Ribbestrikket lue med dusk - mistet mønsteretÅ, garn, ja.
![]() |
#4 |
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ribbestrikket lue med dusk - mistet mønsteretForholdsmessig skulle det da bli ca. 64 masker. Siden ditt barn er yngre enn mitt ville jeg kanskje prøvd med 60.
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|