Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvorfor liker du foreldreportalen?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-03-07, 14:12   #1
Frost
Bør lage seg en tittel selv

Frost sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Hvorfor liker du foreldreportalen?

Etter de siste dager karakteristikker av FP's medlemmer som økomat-spisende snobber, vil jeg vite hva som gjør at du trives i dette forumet.

Jeg liker FP av mange grunner.

Det er en veldig hyggelig tone. Fint at moderatorene ikke fungerer som barnevakter, og ikke er strenge med enhver avsporing. En god diskusjon inneholder ofte avsporinger.
Her er så utrolig mange kloke og flotte mennesker.
Jeg blir inspirert. Vil lage sunnere mat, bruke mer økologisk, bli mer miljøbevisst, lese litt mer, trimme litt mer, shoppe litt mer. Eller kanskje ikke. Shoppe mer riktig iallefall.

Jeg trives rett og slett. Er vanskelig å slite seg løs av og til og gjøre mer fornuftige ting.

Frost er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:41.