|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Glamorøs
|
![]() Plassering av tre stykker på 2+4+2 seters flyAlle disse setetrådene fikk meg til å revurdere våre allerede valgte seter.
![]() |
#2 |
Dragedytteren
|
![]() Sv: Plassering av tre stykker på 2+4+2 seters flyVi valgte to seter på siden og ett ved siden av på midtraden. Da fikk en slappe av mens den andre underholdt fireåringen (1o timers flytur). Det fungerte veldig fint, og det er jo gøy å kunne se ut.
![]() |
#5 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Plassering av tre stykker på 2+4+2 seters flyMed 2+1 så kan begge foreldrene strekke ut bena, det er jo et poeng.
![]() |
#6 |
på slep
Medlem siden: Aug 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Plassering av tre stykker på 2+4+2 seters flyJeg ville valgt abc eller abb. Da får dere vindu og to midtganger.
![]() |
#7 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Plassering av tre stykker på 2+4+2 seters fly2+1 her også. Vi fløy imidlertid til NY i fjor sommer, og hadde da 3 seter på midten, med en person på venstre side. Da tok vi barnet mellom oss. Fungerte veldig fint for meg som satt ytterst, men mannen som hadde en fremmed på sin side følte seg veldig innesperret. Det er ikke så kult å vekke naboen for å gå på do, eller klatre over 2 sovende familiemedlemmer på den andre siden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Tvåtusentalssuffragett
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() Sv: Plassering av tre stykker på 2+4+2 seters flyJeg stemmer i koret som sier 2 + 1. Vi satt slik til og fra Thailand nå nettopp, og det fungerte utmerket. Når skal dere til NY? Vi har så lyst til å dra dit i høstferien. Men da er det sikkert dyrere billetter? Her kommer det jeg ikke gleder meg til med skolestart...
![]() |
#10 |
Frafallen
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Plassering av tre stykker på 2+4+2 seters flyNødutgang til mannen, resten foran eller bak.
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|