|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#2 |
Curlingkone
|
![]() Sv: Hvordan male baderomsfliserJeg har snakket med de på malebutikken her. Og hovedutfordringen er å få flisene og fugene rene nok så malingen holder. Var visst vanskelig å være sikker på å ha fått med alt pga fett fra såper og hudrester. Men det gjelder jo mest om man dusjet direkte på vegg og gulv.
![]() |
#3 |
Audacious
|
![]() Sv: Hvordan male baderomsfliserJeg satt akkurat og søkte etter det samme her inne, og det er noen tips i denne tråden.
![]() |
#4 |
Passiv
|
![]() Sv: Hvordan male baderomsfliserRengjøring med ekstreme midler, så spritvask, heftgrunn og maling. Trekk opp med en fugepenn etterpå. Vi har malte fliser på kjøkkenbenken. |
![]() |
![]() |
#8 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Hvordan male baderomsfliserDet finnes en egen flisemaling. Fugepenn er maling i form av tusjpenn, som du streker opp fugene med etterpå. Jeg brukte heftgrunn under gulvmaling på flisene i gangen vår, men siden den utsettes for rimelig hard slitasje så holder ikke resultatet seg pent årevis, det gjør det ikke. Veggfliser er selvsagt noe helt annet.
![]() |
#9 |
Nå også i farger
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan male baderomsfliserVi malte veggene våre i 2005 kanskje? Først må begynner det å bli stygt der vi dusjer. Vi dusjer rett på flisene. Resten av badet har malingen holdt. Vi brukte baderomsmaling mener jeg. På gulvet brukte vi kun fugepenn. Det ble fortere stygt og jeg ville ikke gjort det igjen. Da ville jeg malt hele gulvet. |
![]() |
![]() |
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|