|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Erfaren
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() |
![]() Kjentfolk på apoteketIset har en tråd om at det kan være flaut å kjøpe gravid test på apoteket. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Gjør så godt som jeg kan.
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kjentfolk på apoteketHer handler jeg private ting for det står bare kjent folk på vårt lokale apotek. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
![]() Sv: Kjentfolk på apoteketVel, skal jeg f.eks. kjøpe Canesten gjør jeg nok en liten innsats for å unngå å treffe på kjente på apoteket, ja. ;prippen: |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Fångad av en stormvind
Hvor: Frittgående
![]() Sv: Kjentfolk på apoteketJa, det er vi pent nødt til. Det bor 1500 mennesker her, så vi er mer eller mindre på hils med alle.
![]() |
#5 |
Like blid!
![]() Sv: Kjentfolk på apoteket
Samme her
![]() |
![]() |
#6 |
Alltid like optimist
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Orkdal
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kjentfolk på apoteketDet hefter meg lite hva folk mener om det jeg handler...Men som jeg sa i en annen tråd, så handler jeg ikke inn graviditetstest dersom mora mi er på apoteket samtidig.
![]() |
#7 |
stille
Hvor: Tønsberg
![]() Sv: Kjentfolk på apoteketJeg synes egentlig at det er greit at det er "kjente" på apoteket. Da er det lettere å spørre dersom jeg lurer på noe. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Lille tyrann
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() Sv: Kjentfolk på apoteketNår man bor i Oslo har man ikke det problemet...
![]() |
#9 |
Ekvilist
|
![]() Sv: Kjentfolk på apoteketJeg kjenner en på apoteket (svigerinnen til søsteren min), og jeg har shoppet "private" varer av henne uten stor bekymring. Kjøpte en gang graviditetstest av henne, da jeg var redd for å være uønsket gravid. Det var ok at hun presiserte at hun hadde taushetsplikt, og at informasjonen ikke gikk videre. At sjefen min kom inn døra da jeg gikk ut er en annen sak.
![]() |
#10 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Kjentfolk på apoteketJeg har jobbet på det lokale apoteket vårt - riktig nok for snart 20 år siden, men jeg møter likevel gamle kjente både støtt og stadig. Det hadde derfor vært litt plundrete om jeg ikke skulle handle av dem.
![]() |
#12 |
Erfaren
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() |
![]() Sv: Kjentfolk på apoteketEr det bare jeg som er så "sprø" at jeg sender gubben på apoteket for private ting ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Lysende norsk flaskekoker
|
![]() Sv: Kjentfolk på apoteketJeg vet at de som jobber på apotek har taushetsplikt, og har ingen hemninger med å handle av kjente. (Og jeg kjenner mange apoteksansatte) Hadde muligens ikke handlet Alcos-anal mot hemorider eller antibiotika mot gonorre eller lignende. |
![]() |
![]() |
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|