|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Fullverdig medlem
Medlem siden: Sep 2011
![]() ![]() |
![]() 17. mai-buffet for 8 voksne og 4 barnJeg vil gjerne ha forslag til mat vi kan servere på 17mai. Den bør kunne lages ferdig dagen før. Jeg har tenkt litt på tapas eller spekemat, men hva?
![]() |
#2 |
Off the map.
|
![]() Sv: 17mai buffet for 8 voksne og 4 barnNå blir jeg riktignok servert til, men dette er det som pleier å stå på bordet: både kald og barn mat:
![]() |
#4 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: 17. mai-buffet for 8 voksne og 4 barnJeg er ikke særlig glad i spekemat så når vi har hatt buffet så har det vært litt av hvert.
![]() |
#5 |
Borte
|
![]() Sv: 17. mai-buffet for 8 voksne og 4 barnHos oss tar alle med litt hver og da har vi som feks. hatt spekefat, potetsalat, eggerøre, eggsalat, laks, kyllinglår, pai, asparges med spekeskinke, melon, druer, tzatziki, gresk salat, oliven, focaccia, ostefat, karbonader. Litt av hvert rett og slett. Jeg syns buffet er veldig greit på den måten at alle, også barna, kan finne noe de liker.
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|