|
HPs vevstove Forum for datasnakk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
nju nja njo
|
![]() Hvilken spillkonsoll?Jeg har lyst på spillkonsoll, men har aldri eid noe sånt før og føler det er en jungel av Xbox, Nintendo, PS og sånt der ute. Jeg vil spille sånne treningsspill (boksing, surfing og sånt), men også gode gamle spill i kategorien super-mario og bilspill. Jentungen er 3 år og det hadde vært gøy å spille noe med henne også (tips her også kanskje?).
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hvilken spillkonsoll?Skal du ha Mario må du ha Wii.
![]() |
![]() |
#3 |
nju nja njo
|
![]() Sv: Hvilken spillkonsoll?
Det MÅ ikke være Mario altså, men sånne typer spill der man, eh, hopper og finner ting og sånt
![]() |
#4 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Hvilken spillkonsoll?iPad. Definitivt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilken spillkonsoll?Vi har akkurat funnet frem Supernintendoen, kjempegøy Mario hehe.
![]() |
#8 |
Crazy Cat Lady
|
![]() Sv: Hvilken spillkonsoll?Spill ja... Mario Kart er et must! 3-åringen her i huset koser seg med U Draw, tegnebrettet vi har til Wii'en. Zelda, både Twilight Princess og Skyward Sword til mor er obligatorisk, og Mario Party til vesla
![]() |
![]() |
#10 |
nju nja njo
|
![]() Sv: Hvilken spillkonsoll?Flertallet sier Wii så da sjekker jeg ut det. Gubben er eplemotstander så iPad blir det nok ikke, da måtte jeg funnet nettbrett basert på noe open source. Og den treningsdelen er viktig for meg uansett.
![]() |
#11 |
|
![]() Sv: Hvilken spillkonsoll?Jeg synes uansett ikke iPad funker som spillkonsoll, man kan jo ikke spille flere på den samtidig uten å ha mer enn én?
![]() |
![]() |
#14 |
Crazy Cat Lady
|
![]() Sv: Hvilken spillkonsoll?Hvis du kobler Wii'en på nett via trådløst nettverk, har du hundrevis av spilltitler tilgjengelige for nedlastning. Kjøp en Classic Controller samtidig som du kjøper Wii, det vil du ikke angre på. Da kan du laste ned gamle Mariospill, Pokemon, Zelda, og masse andre godbiter
![]() |
![]() |
#15 |
Populærkulturjunkie
|
![]() Sv: Hvilken spillkonsoll?Dersom du skal ha treningsspill så skal du kjøpe en Xbox 360 med Kinect. Det er helt klart den beste konsollen for slike ting. Wii ville jeg overhodet ikke anbefalt, det er en veldig gammel konsoll som nå ikke henger med Xbox og Playstation teknisk sett. Xbox 360 har også alle typer spill du ser etter. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Crazy Cat Lady
|
Når du ikke kan spille Zelda og Mario på en konsoll, er den temmelig ubrukelig spør du meg
![]() |
![]() |
#17 |
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilken spillkonsoll?Kobler man Ipadèn til tv når man spiller? Ellers er vel skjermen liten å spille på i forhold til flatskjermen.
![]() |
#18 |
nju nja njo
|
![]() Sv: Hvilken spillkonsoll?Xbox så jo unektelig fancy ut. Det ante meg at dette ikke ble lett.
![]() |
#19 |
Populærkulturjunkie
|
Neida, boksen kommer med vanlig håndkontroll som brukes på de fleste spill (bl.a Rayman-spillet som jeg linket til). |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Hvilken spillkonsoll?Wii er gøy, men som Juste sier: På god vei til å bli utdatert.
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|