|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Å få tegnet IKEA-kjøkken?Vi skal handle kjøkken om en stund. Det blir IKEA og i den sammenheng lurer jeg på om IKEA også tegner kjøkken? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
maler
|
![]() Sv: Å få tegnet IKEA-kjøkken?Du må ut med plantegning
![]() |
#4 |
maler
|
![]() Sv: Å få tegnet IKEA-kjøkken?Men jeg har altså lidingø og er godt fornøyd med det, men det er jo litt sånn romantisk av seg.
![]() |
#5 |
Stort sett blid
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Å få tegnet IKEA-kjøkken?
Jeg har også lidingø, men det er slett ikke særlig romantisk
![]() |
#6 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Å få tegnet IKEA-kjøkken?Vi har kjøkken fra Ikea (Faktum Ståt) og er veldig fornøyde, bortsett fra at jeg drømmer om å bytte dørfronter fra profilerte, som vi har, til glatte. De furene i dørene er noe herk å holde reint.
![]() |
#7 |
Hertuginne
|
![]() Sv: Å få tegnet IKEA-kjøkken?IKEA har kjøkkentegnere som hjelper dere med å tegne kjøkkenet, men det kan være lurt å ha tenkt litt selv på forhånd hvilke behov dere har og hvordan dere tenker dere å bruke kjøkkenet.
![]() |
#8 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Å få tegnet IKEA-kjøkken?VI tegner IKEA kjøkken nå. Tenker ha det som er ganske glatt og hvitt, men som ikke trenger håndtak (Faktum/årstad).
![]() |
#9 |
maler
|
![]() Sv: Å få tegnet IKEA-kjøkken?Ikke bestill benkeplate fra ikea forresten, det er i overkant mye rot. Nidelven trevare som ligger i fossegrenda gjør raskt fint og nøyaktig arbeid. Ikke er de dyre heller.
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|