|
Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
⭐️⭐️⭐️
|
![]() Klarer jeg strikke denne?Dette ser ut til å være den type jakke jeg ønsker meg. Jeg er langt fra dreven og har noen små problemer med å forstå oppskriften men syns i bunn og grunn det ser ut som noe jeg burde klare.
![]() |
#2 |
One of These Days
|
![]() Sv: Klarer jeg strikke denne?Nå vet jeg ikke hvordan strikkeferdighetene dine er, men dette er en enkel oppskrift. Du strikker den i ett stykke fram til ermehullene. Etter ermehullene strikker du venstre forstykket for seg, høyre forstykket for seg og bakstykket for seg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Klarer jeg strikke denne?Den ser jo grei ut, den. Det stemmer at du strikker hele i ett frem til ermefellingen. Eneste problemet jeg ser er garnet... grøss. Men smak og behag er som kjent forskjellig, jeg kan ikke fordra hårete garn.
![]() |
#5 |
Gal kattedame
|
![]() Sv: Klarer jeg strikke denne?Den ser svært enkel ut og bør være overkommelig å få til for en som er ganske fersk.
![]() |
#6 |
⭐️⭐️⭐️
|
![]() Sv: Klarer jeg strikke denne?Takk for svar, da gjør jeg et forsøk. Det er ikke det dyreste prosjektet dersom jeg ikke får det til, og om ikke annet blir det i allefall god trening.
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|