Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Danser du?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-09-12, 21:56   #1
Lhi-My
Bør lage seg en tittel selv

Lhi-My sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Lhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt av
Standard

Danser du?

Jeg har alltid vært glad i å danse, men 25 år med ekstrem overvekt gjorde det praktisk nesten helt umulig å danse noe særlig. Det ble for tungt. Nå er vekten noenlunde normal og jeg har virkelig fått sansen for å danse igjen. Jeg har gått et par swingkurs før og danser også litt gammeldans. Vi er mange i venneflokken som er glad i denne typen dans og det danses så ofte som mulig.
Dessverre klarer jeg ikke å lokke mannen min ut på dansegulvet. Jeg tror han kunne blitt en god danser om han bare hadde villet prøve, men han får nærmest panikk av tanken, så jeg har faktisk ikke danset en eneste dans med ham. Ikke engang når vi giftet oss klarte jeg å lure ham med på dansegulvet. Jeg må jo bare akseptere det og heller være glad for at han ikke har noe i mot at jeg danser med andre.

Danser du? Swing? Gammeldans? Annet? Danser din partner?

Lhi-My er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:44.