|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Kan tituleres
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Østenfor sol og vestenfor måne
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Argh - hva pleier man å ha i ei lommebok når den blir borte?Jeg har mistet (sannsynligvis blitt frastjålet) lommeboka mi. På mandag. Og siden jeg har vært dårlig de to siste dagene, og bare vært hjemme, så har jeg ikke oppdaget det før i dag.
![]() |
#2 |
flisespikker
|
![]() Sv: Argh - hva pleier man å ha i ei lommebok når den blir borte?Bankkort, førerkort, tippekort, bibliotekskort, kollektivmånedskort, reiseforsikringskort, ymse rabattkort, evt. adgangskort på jobb og kantinekort.
![]() |
#3 |
Nøttelitens medhjelper
Medlem siden: Jul 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Argh - hva pleier man å ha i ei lommebok når den blir borte?Førerkort?
![]() |
#4 |
Lille tyrann
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Argh - hva pleier man å ha i ei lommebok når den blir borte?Førerkort
![]() |
#5 |
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Argh - hva pleier man å ha i ei lommebok når den blir borte?Jeg har penger, sertifikat, ulike typer bankkort, bleiekort, forsikringskort, ikeakort, br-klubbkort, tilgodelapper, kvitteringer, bibliotekkort, kaffekort, stoppenål, øredobber, medlemskort av ymse slag og sikkert mer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Kan tituleres
![]() Sv: Argh - hva pleier man å ha i ei lommebok når den blir borte?Bankkort og kredittkort er sperret. Førerkort har jeg ikke enda. Hell i uhell da, at oppkjøringa ble utsatt!
![]() |
#7 |
lakenskrekk
Medlem siden: Jan 2007
![]() Sv: Argh - hva pleier man å ha i ei lommebok når den blir borte?Har du husket bind- og tampongkortet fra KIWI? |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Be happy!
Medlem siden: Jan 2009
![]() Sv: Argh - hva pleier man å ha i ei lommebok når den blir borte?Resepter? Jeg hadde en veldig flau resept i pengboka når den ble stjålet, det er det jeg husker best.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
på slep
Medlem siden: Aug 2009
![]() Sv: Argh - hva pleier man å ha i ei lommebok når den blir borte?Medlemskort, treningssenter, obos
![]() |
#11 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() Sv: Argh - hva pleier man å ha i ei lommebok når den blir borte?Min inneholder jo ingenting....
![]() |
#12 |
Truth is in the x-files
|
![]() Sv: Argh - hva pleier man å ha i ei lommebok når den blir borte?Sånne lommebøker har det med å dukke opp, spør du meg ...
![]() |
#13 |
Truth is in the x-files
|
![]() Sv: Argh - hva pleier man å ha i ei lommebok når den blir borte?En gang ble den liggende under bilen, inni garasjen. Jeg fant den ikke før jeg flyttet bilen. En annen gang lå den liksom oppå / bakenfor lokket til askebegeret i bilen. En gang jeg hadde vært på fest la jeg den fra meg nede i boden, og jeg fant den igjen flere måneder senere ... Den har også sklidd mellom setene i bilen.
![]() |
#14 |
Kan tituleres
![]() Sv: Argh - hva pleier man å ha i ei lommebok når den blir borte?
Jeg kom med toget fra Oslo, og bor for denne uka på gjesterommet hos mamma. Så hvis jeg skulle lagt den fra meg, så hadde det vært enten i stua eller på gjesterommet - begge rom har blitt endevendt flere ganger, av tre forskjellige personer. Det samme har bilen de hentet meg på togstasjonen i, og veien fra bilen til inngangsdøra.
![]() |
#15 |
Kan tituleres
Haha, nei, det var et sånn et også der. Å nei, å nei, det er jo heeelt kriiise!
Det var heldigvis ikke sånne resepter.
Ai, ikke si sånn da... På toget til Oslo var det hvertfall ikke noe problem, sa han, for der har jeg plassbillett og vet hvilket setenummer jeg skal ha. Men jeg ser liksom levende for meg å bli kastet av halvveis på toget jeg skal videre med, for der er det ikke plassbilletter og jeg har jo ingen ID-kort, det lå jo i lommeboka...
![]() |
#16 |
Slim på hovednerven
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
![]() Sv: Argh - hva pleier man å ha i ei lommebok når den blir borte?Det kommer litt an på om jeg er hjemme eller på reise. Hjemmelommeboka inneholder penger, bankkort, bibliotekkort, førerkort og coopkort. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2008
Ærlige folk finnes det mange av, heldigvis. Men de som stjeler lommebøker tilhører nok sjelden den gruppa.
![]() |
#18 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Aug 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Argh - hva pleier man å ha i ei lommebok når den blir borte?Håper lommeboka di dukker opp igjen, utrolig irriterende å miste sånne ting! |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Argh - hva pleier man å ha i ei lommebok når den blir borte?førerkort, bankkort, reiseforsikring, bilde av ungene! coop medlemskort. |
![]() |
![]() |
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|