Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Forelska meg i en kjole

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-10-12, 23:04   #1
Acino
passe nerd

Acino sin avatar

Medlem siden: Sep 2010
Acino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Forelska meg i en kjole

Jeg aner ikke om jeg kan kle den, om jeg kan passe den i verken form eller størrelse - og ikke har jeg råd heller. Men forelska meg fullstendig har jeg likevel, i denne.
Viste den til en av mine beste venninner og hva sa hun? At alt var feil, den var stygg og alt, jeg er skikkelig snurt. Sant den er fiiiin!?

Gammel 12-10-12, 23:06   #2
Frøydis
stoffavhengig

Frøydis sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Frøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Forelska meg i en kjole

Den var kjempefin! Desigual har mange fine, og jeg har nettopp fått meg to i akkurat dette snittet.

Gammel 12-10-12, 23:07   #3
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er enig med venninna. Men så liker ikke jeg så godt Desigual. Fasongen var fin!

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-12, 23:08   #4
Slettet bruker
Passiv

Standard

Den er nydelig, men det er ikke plass til mye pupper i kjolene med det snittet. Men jeg hjerter Desigualkjolene.

Svar med sitat
Gammel 12-10-12, 23:08   #5
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Åh den var kul

Gammel 12-10-12, 23:08   #6
Robyn
⭐️⭐️⭐️

Robyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Desigual har mye spesielt som man nok enten liker eller ikke liker. Men hva betyr det vel hva andre syns? Mange syns nok den er kjempefin.

-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-12, 23:10   #7
Acino
passe nerd

Acino sin avatar

Acino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Har små pupper så akkurat der får jeg plass, er vel verre med resten.
Neimen, nå skulle jo alle si at den var kjempefin at venninna mi bare er kjempeteit!

Gammel 12-10-12, 23:11   #8
Slettet bruker
Passiv

Standard

Om puppene passer, er snittet veldig tilgivende.

Svar med sitat
Gammel 12-10-12, 23:12   #9
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Fint snitt.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-12, 23:12   #10
Frøydis
stoffavhengig

Frøydis sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Frøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av FarOutFishing, her.

Den er nydelig, men det er ikke plass til mye pupper i kjolene med det snittet. Men jeg hjerter Desigualkjolene.

Jeg har store, og de fikk da plass.

Gammel 12-10-12, 23:12   #11
Heddamor
Bør lage seg en tittel selv

Heddamor sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Heddamor er populærHeddamor er populærHeddamor er populærHeddamor er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Jeg er enig med venninna. Men så liker ikke jeg så godt Desigual. Fasongen var fin!

Signerer.

Gammel 12-10-12, 23:12   #12
Acino
passe nerd

Acino sin avatar

Standard

Ett stort pluss her:
Mannen sa at den "ikke var så verst" og han kan ikke fordra noen av hverdagskjolene mine, feil mønster, feil farger osv.

Gammel 12-10-12, 23:15   #13
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ikke så ille til å være Desigual.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-12, 23:17   #14
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes den er rålekker!

Gammel 12-10-12, 23:19   #15
Skytte

Skytte sin avatar

Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Kjør på!

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-12, 23:20   #16
Slettet bruker
Passiv

Standard

...

Sist redigert av Slettet bruker : 30-10-12 kl 00:07.
  Svar med sitat
Gammel 12-10-12, 23:20   #17
Skytte

Skytte sin avatar

Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har faktisk sett på den andre fargekombinasjonen selv, men det ser ut til at det er sølvdetaljer og det blir litt for pyntet til den bruken jeg kunne tenke meg den til.

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-12, 23:21   #18
Bobbelur
...we have cookies

Bobbelur sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Blogginnlegg: 191
Bobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg synes det var en smashing kjole. Jeg tror ikke engang jeg ville kunne brukt den som hverdagskjole. (Men så kan jeg ikke det med hverdagskjoler.)

Bobbelur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-12, 23:23   #19
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Den var fin, synes jeg - og en av de mer avdempede Desigual-variantene jeg har sett.

Gammel 12-10-12, 23:25   #20
Acino
passe nerd

Acino sin avatar

Standard

Åh, jeg har sååå lyst på den. Tror jeg må prøve å spare til den på ett eller annet vis. Nåde det om den ikke passer - da er det forresten kjolen det er noe galt med og ikke meg!

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:38.