|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
geskjeftig
|
![]() Hva skal til for at du tenker FP-er om folk du ser på gata?Jeg tok meg i å tenke FP-er om et fremmed menneske i dag. Ei dame mellom 35 og 40, med FP-parkasen, Boden-kjole og Tekna-sekk.
![]() |
#2 |
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva skal til for at du tenker FP-er om folk du ser på gata?Boden-kjole. Mannen mener jeg er helt på jordet og jeg vet jo at det er ikke FP-ere som har Boden-klær, men jeg tror at en Boden-kjole betyr at enten er det en FP-er eller så er det naboen, venninnen, kollegaen eller moren til en FP-er.
![]() |
#3 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Hva skal til for at du tenker FP-er om folk du ser på gata?
![]() |
#4 |
prokrastinator
Medlem siden: Feb 2009
![]() Sv: Hva skal til for at du tenker FP-er om folk du ser på gata?At jeg kjenner dem igjen fra bilder. :rema1000:
![]() |
#7 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Hva skal til for at du tenker FP-er om folk du ser på gata?Ser jeg barn i kjempefine kjoler, som er litt utenom det vanlige, ser jeg alltid etter, sånn i smug, om den er sydd av LilleLeo.
![]() |
#8 |
Pauset
|
![]() Sv: Hva skal til for at du tenker FP-er om folk du ser på gata?Når fremmede damer nistirrer på meg uten at jeg kjenner dem. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() Sv: Hva skal til for at du tenker FP-er om folk du ser på gata?Jeg er jo så naiv at jeg innbiller meg at FP-ere kun eksisterer her inne. Sist redigert av Hyacinth : 15-10-12 kl 09:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Hva skal til for at du tenker FP-er om folk du ser på gata?Jeg har en gang sendt pm til en bruker her inne og spurt om det var hun som smilte så hyggelig til meg i Drammen. Jeg var ute på torget med Lillemann, og det gikk ei dame forbi. Hun smilte så inderlig hyggelig til meg. Dama hadde med seg barn som, kjønnsmessig og aldersmessig, kunne tilsi at det kunne være henne. Jeg tenkte hun kanskje kjente Lillemann og meg igjen fra bilder.
![]() |
#11 |
Har ikke tittel
Medlem siden: Nov 2006
![]() Sv: Hva skal til for at du tenker FP-er om folk du ser på gata?Det kommer nok aldri til å skje at jeg tenker noe sånt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
prøver å være tål***ig
|
![]() Sv: Hva skal til for at du tenker FP-er om folk du ser på gata?Jeg tenkte at ei koselig dame som kom bort til meg på Majorstua t banestasjon torsdag da det var full stopp på banen var Fp dame. Hun så nok at vi var lite kjent og litt frustrert for mobilene våre var tomme for batteri.
![]() |
#13 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Hva skal til for at du tenker FP-er om folk du ser på gata?Jeg tenker det om alle.
![]() |
#14 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Hva skal til for at du tenker FP-er om folk du ser på gata?Jeg tenker det oftere om mødre som henger på "rene" småbarnsforum - ut fra vogn, stelleveske og generelle babyaccecories å dømme.
![]() |
#16 |
intro
|
![]() Sv: Hva skal til for at du tenker FP-er om folk du ser på gata?Jeg har blitt gjenkjent i virkeligheten av flere, men det henger nok sammen med at jeg har lagt ut et - eh - par bilder av meg her inne.
![]() |
![]() |
#17 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Hva skal til for at du tenker FP-er om folk du ser på gata?Jeg tenker stadig at folk jeg treffer er potensielle FP'ere. Jeg jobber jo i akademia med mange oppegående damer og lurer ofte på om noen av dem er her inne.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West Sist redigert av Pøblis : 15-10-12 kl 09:18. Årsak: La til Fly LOndon på skolisten etter å ha lest Bluens innlegg |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
godtemonster
Medlem siden: Feb 2007
![]() Sv: Hva skal til for at du tenker FP-er om folk du ser på gata?Her for leden så jeg en syklende dame bakfra og tenkte at, oj, der er det en Boden-kåpe, hvem kan det være? Og ganske riktig, da jeg så damen forfra, var det en fp-er.
![]() |
#19 |
-Holy macaroni-
Medlem siden: Sep 2009
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva skal til for at du tenker FP-er om folk du ser på gata?Nå bruker vel mange det, men for et par år siden så tenkte jeg alltid forumbruker når jeg så en bugaboo eller bæresjal.
![]() |
#20 |
Champagne til alt
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
![]() Sv: Hva skal til for at du tenker FP-er om folk du ser på gata?Jeg er mer omvendt, ser folk her inne jeg synes minner om folk jeg kjenner i RL på ting de skriver om etc.
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|