|
Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Gjer så godt eg kan
|
![]() Aktivitetar i 8-årsdag?20 jenter kjem i selskap om nokre dagar, og eg er litt skrekkslagen, må innrømmast. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Aktivitetar i 8-årsdag?Jeg lurer på det samme bare at "vår" 8-årsdag er i januar.
![]() |
![]() |
#3 |
flisespikker
|
![]() Sv: Aktivitetar i 8-årsdag?Poden vår hadde skattejakt/rebusløp med skattekistepenger til å kjøpe kaker og pølse for i både 8- og 9-årsdagen sin, og har sagt at han vil ha det i 10-årsdagen også. Men kanskje gutter vokser senere fra sånt enn jenter? (Godt mulig det bare er han som er barnslig, altså.
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Aktivitetar i 8-årsdag?
Frøkna var i 6 år dag (hun var 5) med quiz, stor stas. Jeg tror en 8-åring er klar for det bare det er interessant nok.
![]() |
#5 |
aldrende
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Aktivitetar i 8-årsdag?Vi har pleid å slå ihjel mye tid på bursdager (
![]() |
![]() |
#6 |
............
Medlem siden: Nov 2010
![]() |
![]() Sv: Aktivitetar i 8-årsdag?Quis må gå bra så lenge det ikke er for avansert. Vi har hatt limbo de siste årene ( jenta er nå 9 år). Det har vært populært og jentene insisterte på å ha det i år igjen. Viktig med musikk som fenger. Danseleken hadde vi også. Vi kjører fullt program.... Lykke til!
![]() |
#7 |
Gjer så godt eg kan
|
![]() Sv: Aktivitetar i 8-årsdag?Tusen takk for tips, alle saman! |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Aktivitetar i 8-årsdag?Vi har en gang, med stor sukessess, brukt stolleken til pakkeutdeling. Den som gikk ut fikk overrekke presangen sin. Da ble det litt tid i fred for den som pakket opp og for den som ga gaven. Alle de andre var opptatt med stolleken.
![]() |
![]() |
#9 |
Gjer så godt eg kan
|
![]() Sv: Aktivitetar i 8-årsdag?
Det var lurt, Tjorven! Eg trur eg skal gå for den idéen. Takk og takk! |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Med nebb og klør
Medlem siden: Apr 2010
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Aktivitetar i 8-årsdag?Taco er også mat som de bruker lengre tid på enn f.eks.pølser og kan være et lurt og litt "kulere" matalternativ når de begynner å bli så store. Og så tenkte jeg at det går vel an å kjøpe ferdige pepperkakehjerter så du slipper å bake og styre så mye med det? |
![]() |
![]() |
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|