Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Spasett til jenter?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-11-12, 16:58   #1
Butterfly
Superaktiv

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Bor i Lier
Butterfly er litt kul
Standard

Spasett til jenter?

Har ei jente på 7, som har sett på disneychanel eller noe av disse, og sett en spa sett som er for jenter, hun spurte selv i en lekebutikk men han sa de ikke hadde det. Jeg aner ikke hva det er, er det noen her som kan hjelpe meg? Hun sier det skriver Ovis spa?

Butterfly er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-12, 18:22   #2
slaraffen
litt gøy på håret

slaraffen sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
slaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Spa sett til jenter?

Det har du ikke lyst å kjøpe henne. Husker ikke hva det heter, men det er altså en slags stamp med noe klinkekuleaktige greier som sirkulerer?? Jeg hadde nok gått for et fotmassasjebad som både mor og datter faktisk kan slappe av med.

Gammel 14-11-12, 18:23   #3
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det vises reklame for det på Cartoon Network, ser helt jalla ut.

Gammel 14-11-12, 18:42   #4
slaraffen
litt gøy på håret

slaraffen sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
slaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt likt
Standard

Det heter orbeez:

Gammel 14-11-12, 21:00   #5
Hannamoren
Bør lage seg en tittel selv

Hannamoren sin avatar

Hannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Spasett til jenter?

Min datter snakket også om det, jeg så det i butikken og kan bare si at det kommer ikke til å skje nei.

Hannamoren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-12, 09:31   #6
Butterfly
Superaktiv

Hvor: Bor i Lier
Butterfly er litt kul
Standard

Takk for bilde og svar. Nå skjønner jeg litt mer om hva hun snakker om, men er enig med dere,er vel annet det er bedre å bruke de pengene på

Butterfly er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-12, 12:31   #7
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Butterfly, her.

Takk for bilde og svar. Nå skjønner jeg litt mer om hva hun snakker om, men er enig med dere,er vel annet det er bedre å bruke de pengene på

Javisst er det det. Men det er også veldig stas å få noe man har ønsket seg lenge. Tenker jeg.

Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:37.