|
HPs vevstove Forum for datasnakk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Klar
|
![]() Internett-backup av laptopen, bilder osv. Noen du er fornøyd med?Jeg tar backup av laptopen på en ekstern harddisk, men etter å ha oppdaget at mange bildemapper var tomme på laptopen, og deretter febrilsk gjennomlett den eksterne harddisken for å finne dem igjen, så innser jeg at jeg trenger en ekstra backup. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Klar
|
![]() Sv: Internett-backup av laptopen, bilder osv. Noen du er fornøyd med?
Takk! Hvor mange GB betaler du for? 49 kr måneden for ubegrenset lagring begynner å bli en del. Men 20 GB rekker ikke langt for bildebackup heller. Sist redigert av Timar : 18-11-12 kl 23:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Internett-backup av laptopen, bilder osv. Noen du er fornøyd med?Jotta er 49 per mnd eller 490 per år om du betaler for 12 mnd. Har brukt Jotta et par års tid.
![]() |
#5 |
Librocubicularist
|
![]() Sv: Internett-backup av laptopen, bilder osv. Noen du er fornøyd med?Eg er og godt nøgd med dropbox. Liker spesielt godt at det går an å redigere dokumenter i dropbox.
![]() |
![]() |
#6 |
nju nja njo
|
![]() Sv: Internett-backup av laptopen, bilder osv. Noen du er fornøyd med?Er også veldig fornøyd med dropbox, så fornøyd at jeg skal få laget egen jobbkonto så jeg slipper å dra med pc fram og tilbake.
![]() |
#7 |
Librocubicularist
|
![]() Sv: Internett-backup av laptopen, bilder osv. Noen du er fornøyd med?
Det at ein kan bruke det og jobbe i det, på ulike maskinar, er den største fordelen, synest eg.
![]() |
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|