Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Kontinentalseng vs vendbare madrasser

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-01-13, 12:00   #1
venla
jabbsaft

venla sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Kontinentalseng vs vendbare madrasser

Vi fikk litt ekstra penger til jul og kan endelig bytte ut rammemadrassen fra IKEA til noe ordentlig. Men siden jeg aldri har hatt noe annet enn rammemadrass, lurer jeg på om det er vesentlige forskjeller i liggekomfort når det kommer til kontinentalmadrasser og vendbare madrasser på sengestamme?

Skal uansett ut å prøve litt forskjellig, men kjenner jeg er litt blank på området.

Og er det sånn at møbelkjedene også kan skaffe madrasser med ekstra lengde (mot en høyere pris antar jeg)? Sambo er nesten 2 meter, så 220 cm er drømmen.

Emneord
madrasser

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:52.