Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Andalucía

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-01-13, 11:01   #1
tiddelibom
Lille tyrann

tiddelibom sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

Andalucía

Vi skal til mine svigerforeldres feriehus i Spania i juli. Det ligger i nærheten av Alicante, og jeg har lyst til å ta en avstikker til Andalucía. (eller områdene rundt der)
Vi har vært i Granada før, og sett Alhambra og gamlebyen i Granada. Veldig flott!
Jeg har tenkt på
Ronda
Sevilla
Gibraltar
Malaga

Jeg er interessert i tips til hva man bør se og gjøre. Noen som har erfaringer å dele? Da ville jeg blitt glad

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx
tiddelibom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-13, 11:57   #2
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Andalucía

Det er da ganske langt å kjøre om man bor i Allicante-området og skal ned til Malaga-området?
Vi vurderte det det året vi var på Solkysten og venninnen min var på ferie i Albir, men droppet det. Laaangt å kjøre.

Vi har nå vært både i Albir og i Fuengirola og vi likte oss helt klart best langs solkysten. Reiser gjerne tilbake dit.

Gammel 18-01-13, 12:12   #3
tiddelibom
Lille tyrann

tiddelibom sin avatar

tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av GinaK, her.

Det er da ganske langt å kjøre om man bor i Allicante-området og skal ned til Malaga-området?

Joda, det er et stykke, men vi ser for oss noen overnattinger.

Groucho Marx
Gammel 22-01-13, 10:34   #4
tiddelibom
Lille tyrann

tiddelibom sin avatar

Standard

Er det noen flere som har noen tips?
En kollega mende at Córdoba er et must, så det er også lagt til å planleggingslisten.

Groucho Marx
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:53.