|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
trøtt
|
![]() Noen som har en idé om hva det koster?Vi håper å få til en tur til Kristiandsand og Dyreparken på sensommeren så fremt lillebror i magen er frisk, spiser godt o.l. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Noen som har en ide om hva det koster?Jeg bestillte hotell i 4 netter for oss 4 i fjor sommer og mener det kom på 7-7.500,- Da var inngangen til parken inkludert alle dagene.
![]() |
#3 |
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Noen som har en ide om hva det koster?Tror vi betalte ca.4000,- for to år siden. Da bodde vi på dyreparkhotellet med frokost og parkbilletter inkl. Tre overnattinger og to hele dager i parken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
thirtysomething
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Noen som har en ide om hva det koster?Tror vi etter å ha regnet grovt på det kom til i underkant av 10.000,- Det var inkl hotell tors-søn, to dager i parken, billetter til Sabeltannforestillingen, effekter og mat i parken, middager på hotellet og bensin. 2 voksne og et barn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Noen som har en ide om hva det koster?Her er en oversikt over overnattingsmuligheter ifbm. Dyreparken.
![]() |
#6 |
trøtt
|
![]() Sv: Noen som har en ide om hva det koster?
Hvordan er romstørrelsen på Dyreparkhotellet? Vi kommer til å reise med en femåring og en baby på et par mnd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Etylbarbital
Helt grei og normal romstørrelse, såvidt jeg husker - men jeg har foreløpig bare vært der pre-barn. Reisefølget hadde med en 2-åring, så jeg har ikke sett de større rommene.
![]() |
#8 |
Kontrollfrik
Hvor: Sammen med Richard
Mulig vi var uheldige, men jeg ble kjempeskuffet over det hotellet. Bittesmå rom og ikke noe ekstraordinært i det hele tatt. Rett og slett dårlig, synes jeg, og vi har bodd ganske mye på hotell. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Noen som har en idé om hva det koster?Vi har hatt familierom på Rica Dyreparken hotell begge gangene vi har vært der de siste årene. Et viktig tips er å bestille rom mot vannet, ikke mot parkeringsplassen. Hvis du vil ha et vindu åpent er det mye fredeligere mot vannet enn mot parkeringen der folk kommer fra Sabeltannforestilling midt på natten.
![]() |
#10 |
representert
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Noen som har en idé om hva det koster?vi har vært der en gang på Rica hotellet, og det vil jeg ikke anbefale noen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Ferdig!
![]() Sv: Noen som har en idé om hva det koster?det er helt grei str. på rommene. Dobbelseng og køyeseng. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Noen som har en idé om hva det koster?Vi var der nettopp nå i påsken, og var storfornøyd med Quality Hotel. Det er rett på andre siden av veien for dyreparken, og vi bodde i en suite. |
![]() |
![]() |
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|