Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Hvilken gresk øy i tillegg til Antiparos?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-01-13, 11:03   #1
LaBanga
fri

LaBanga sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvilken gresk øy i tillegg til Antiparos?

Jeg har bestilt fly tur/retur til Athen de to siste ukene i juni, og vi skal være rundt en uke på Antiparos hvor vi skal treffe andre venner med barn på alder med mine. Det er på slutten av oppholdet. Men vi vil gjerne besøke en annen øy før vi kommer til Antiparos, fortrinnsvis i Kykladene, og som er litt ulik Antiparos som jo er en liten Norge-kolloni.

Det er altså meg og mine to sønner på 9 og 12 år som skal dra. Vi kommer nok også til å tilbringe 2-3 netter i Athen for å korte opp reisen litt.

Sist redigert av LaBanga : 26-01-13 kl 11:16.
LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:22.