|
HPs vevstove Forum for datasnakk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
etterpåklokest
|
![]() Dere som har Apple TV, er dere fornøyd?Jeg tror aldri jeg har hatt en elektronisk dings i hus som har gjort meg så adrenalinsinna som Apple TV-en vår. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
etterpåklokest
|
![]() Sv: Dere som har Apple TV, er dere fornøyd?Ja, og hvis dere ikke klapper meg på skuldra og sier "duste-apple-tv" og "sååå klart det ikke er din feil" og gir meg masse sympati på at det var helt naturlig at jeg brølte til mannen at hvis han noen gang skal bruke den j****a dingsen igjen fikk han for h**** fikse f***skapen selv, så kommer jeg til å slette tråden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Dere som har Apple TV, er dere fornøyd?Dingsen min funker. Jeg bruker den stort sett ikke med Macen, og har i kabel pga ustabilt trådløst nett. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
kissable
Medlem siden: Feb 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Dere som har Apple TV, er dere fornøyd?
Det er selvfølgelig ikke din feil.
![]() |
#5 |
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Dere som har Apple TV, er dere fornøyd?Veldig fornøyd med min, nesten problemfritt forhold.
![]() |
#6 |
etterpåklokest
|
![]() Sv: Dere som har Apple TV, er dere fornøyd?Min og har kabel. Og jeg bruker den ikke mot Macen med mindre den er koblet rett i Macen (jeg har gammel OS som jeg ikke har giddet oppdatere |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Snikende Ullteppe
Medlem siden: Nov 2007
![]() Sv: Dere som har Apple TV, er dere fornøyd?Jeg er strålende fornøyd med vår. Vi har ikke mac, men synker den mot iPhone, iPad og bruker menyene som Youtube og NetFlix. Jeg har faktisk aldri hatt noe problem når jeg tenker meg om
![]() |
#8 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Dere som har Apple TV, er dere fornøyd?Jeg er veldig fornøyd med min som jeg har hatt en god stund, jeg tror jeg har skrudd den av og på etpar ganger for å resette den - da har den hengt seg |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Dere som har Apple TV, er dere fornøyd?Vår funker helt fint. Det er sikkert noe galt med din.
![]() |
![]() |
#10 |
Det kommer seg
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
![]() Sv: Dere som har Apple TV, er dere fornøyd?Hm, vi er veldig fornøyde vi altså. Brukes med iPhone og iPad.
![]() |
#11 |
Engel med shit på vingene
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Dere som har Apple TV, er dere fornøyd?*humre* Ellers kan jeg ikke noe om emnet.
![]() |
#12 |
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Dere som har Apple TV, er dere fornøyd?Null problem og veldig fornøyd. Kjører gjennom både Mac og Ipad.
![]() |
#14 |
Bladibladiblaah!
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Kardemommeby
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Dere som har Apple TV, er dere fornøyd?Din kan umulig vere frisk. Har hatt min i 1,5 år, og aldri hatt problem.
![]() |
#15 |
kamerat
|
![]() Sv: Dere som har Apple TV, er dere fornøyd?
Du kan jo ikke slette tråder her inne, vet du, lille venn.
![]() |
#17 |
Hertuginne
|
![]() Sv: Dere som har Apple TV, er dere fornøyd?Min ATV trøblete noe veldig i en periode og jeg styrte med å sette tilbake til fabrikkinstillinger, oppdatere og fandens oldemor til et lyst hode fant ut at jeg kunne prøve å bytte HDMI-kabel. Nå fungerer den helt fint.
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|