|
Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Ny kjøkkenmaskinJeg vurderer det. Den må kunne gjøre "alt" fra å piske krem til å kverne fiskefarse, være enkel å betjene og rengjøre, og må helst ikke alt for stor plass. Så hva velger jeg? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Erfaren
Medlem siden: Nov 2011
![]() ![]() |
![]() Sv: Ny kjøkkenmaskinDe tre store merkene er muligens Kenwood, Assistent og KitchenAid, alle gjør en god jobb. Det er omtrent det samme i tilleggsutstyret å få køpt til dem; kjøtt-/fiskekvern, mandelkvern, kornmølle... Alle tre er gode pålitelige maskiner, og har man noe å utsette på dem vil det i praksis ikke være noe stort problem å tilpasse bruken til en hver situasjon. Alle er lett å rengjøre, med gjennomtenkt design, og nesten alle deler går i oppvaskmaskin uavhening produsent. Når man blir kjent med maskinen er de alle lett å bruke, og bruksvennligheten er omtrent den samme. Om man ikke har veldig liten benkeplass har man dem gjerne fast stående fremme hele tiden, og alle får fint plass i den høyeste hyllenen i et standard kjøkkenskap. Sist redigert av arrow : 09-02-13 kl 11:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ny kjøkkenmaskinTakk for fyldig og fint svar! Jeg vurderer videre, og tar gjerne flere innspill. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Mother of Dragons
|
![]() Sv: Ny kjøkkenmaskinJeg valgte Kitchen Aid fordi den er stor nok for meg, den er fin og kan stå på benken. Jeg er sånn at om det står en kjøkkenmaskin nede i et skap så blir terskelen for høy til å bruke den. Den må kunne stå fremme.
![]() |
#5 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Ny kjøkkenmaskinVi har Kitchen Aid. Vi kjøpte den fordi den var så fin, men den gjør virkelig nytten sin også.
![]() |
![]() |
#6 |
villende
|
![]() Sv: Ny kjøkkenmaskinJeg elsker min Kenwood Major og når jeg først har en skikkelig kjøkkenmaskin er jeg glad for at jeg har en som har såpass stor kapasitet. KitchenAid er absolutt fin, men standardmodellen er litt liten. |
![]() |
![]() |
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|