Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Spotify-spørsmål

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-03-13, 22:01   #1
Bloppy
Det kommer seg

Bloppy sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Spotify-spørsmål

Hvorfor er det enkelte sanger og band jeg ikke får lagt i spillelister?
Det kommer bare et sånn forbudt merke om jeg prøver å legge de til. Jeg er premium medlem. Og jeg blir ganske irr om jeg ikke får til dette merker jeg.

Spotify er banned på jobb, så jeg kan bare høre på de som jeg har laget offline lister på. Og det er på jobb jeg hører mest på musikk. (Åpent kontorlandskap ja.)

Gammel 17-03-13, 22:20   #2
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Spotify spørsmål

Jeg har aldri opplevd det :hjelpsom: Høres rart ut?

Gammel 17-03-13, 22:22   #3
Nyx
Kan tituleres

Nyx sin avatar

Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Østenfor sol og vestenfor måne
Nyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Spotify spørsmål

Det har jeg ikke vært borti. Hvis du nevner noen av sangene du ikke får lagt til spilleliste så kan jeg se om det er det samme hos meg? Bortsett fra det har jeg ikke så mye å bidra med.

Gammel 17-03-13, 22:26   #4
jolie
Kom ut av tellinga.

jolie sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Spotify-spørsmål

Fordi de ikke vil deles uansett hvor mye abb du har. De er enten bare rett og slett ikke tilgjengelige (pga rettigheter etc) eller du må kjøpe sang/album for å få høre. I tillegg til abonnementet, ja.

Må si: antar jeg. Jeg har wimp, og ikke spotify. Men det er i alle fall dealen der inne.

Gammel 17-03-13, 22:32   #5
Joika
Pauset

Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvorfor i alle dager har de stengt for Spotify på jobben din?? Pga trafikken??

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-13, 22:36   #6
Nyx
Kan tituleres

Nyx sin avatar

Nyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av jolie, her.

Fordi de ikke vil deles uansett hvor mye abb du har. De er enten bare rett og slett ikke tilgjengelige (pga rettigheter etc) eller du må kjøpe sang/album for å få høre. I tillegg til abonnementet, ja.

Må si: antar jeg. Jeg har wimp, og ikke spotify. Men det er i alle fall dealen der inne.

Da misforstod jeg kanskje. Jeg trodde HI mente at sangene finnes på Spotify, men at hun bare ikke får til å legge dem til i spillelister. Det kan selvfølgelig ha med lisenser å gjøre likevel, det vet jeg ikke noe om.

Gammel 17-03-13, 22:39   #7
jolie
Kom ut av tellinga.

jolie sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nyx, her.

Da misforstod jeg kanskje. Jeg trodde HI mente at sangene finnes på Spotify, men at hun bare ikke får til å legge dem til i spillelister. Det kan selvfølgelig ha med lisenser å gjøre likevel, det vet jeg ikke noe om.

Jada, det finnes masse sanger som likevel ikke er tilgjengelige. I alle fall er det sånn på wimp. De ER der, men man må kjøpe dem for å få hørt dem.

Gammel 17-03-13, 22:41   #8
Joika
Pauset

Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av jolie, her.

Jada, det finnes masse sanger som likevel ikke er tilgjengelige. I alle fall er det sånn på wimp. De ER der, men man må kjøpe dem for å få hørt dem.

Jeg har aldri sett dette på Spotify. Har sett at om man skal synce med feks iPod (nano), så må man kjøpe sangene men ikke om man skal synce til telefon eller laptop.

Gammel 17-03-13, 22:43   #9
Joika
Pauset

Standard

Bloppy, gi et eksempel på en sang du vil ha over på spilleliste, hvor det ikke går. Litt enklere å se hva som er greia da..

Gammel 17-03-13, 22:46   #10
Hjertensfryd
Unik

Hjertensfryd sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Det er nok slik at ikkje alle sangar er tilgjengelig sjølv om ein er Premium medlem. Som det blir sagt så har det med rettigheter å gjera. Innmari irriterende av og til.

Gammel 18-03-13, 13:49   #11
Bloppy
Det kommer seg

Bloppy sin avatar

Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Takk for mange svar!
Jeg fikk til endel av de. Jeg søkte på band, top hits. Også måtte jeg trykke meg inn på de aktuelle albumene for så å legge til sanger. Det gikk ikke fra den siden jeg var på. Jeg fikk lagt til noen av Green Day, men ingen av de fra Good Charlotte (?) som jeg prøvde på. :mumler:

Og jeg aner ikke hvorfor de har sperret Spotify. Vi har FB. Men vi har jo egen side på FB og MÅ ha tilgang til den fra jobb for å svare på henvendelser.

Gammel 18-03-13, 16:57   #12
Joika
Pauset

Standard

Opprinnelig lagt inn av Bloppy, her.

Takk for mange svar!
Jeg fikk til endel av de. Jeg søkte på band, top hits. Også måtte jeg trykke meg inn på de aktuelle albumene for så å legge til sanger. Det gikk ikke fra den siden jeg var på. Jeg fikk lagt til noen av Green Day, men ingen av de fra Good Charlotte (?) som jeg prøvde på. :mumler:

Og jeg aner ikke hvorfor de har sperret Spotify. Vi har FB. Men vi har jo egen side på FB og MÅ ha tilgang til den fra jobb for å svare på henvendelser.

Jeg klarer legge til Good Charlotte-sanger. Ikke noe problem her...

Gammel 18-03-13, 17:14   #13
Nyx
Kan tituleres

Nyx sin avatar

Standard

Snodig. Det er ikke det at du prøver å legge til sangene på en spilleliste som egentlig er noen andres, men som du subscriber på, da?

Gammel 18-03-13, 22:36   #14
Bloppy
Det kommer seg

Bloppy sin avatar

Standard

Hm. Nei, nå er de plutselig der da. Makan!

Gammel 24-03-13, 18:56   #15
nolo
Fola Blakken

nolo sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nå får jeg plutselig ikke lagt noen sanger til spillelistene mine. Får det forbudsskiltet du snakker om Bloppy.

Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:34.