|
|||||||
| Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Når kan man sette ut trampolinen?Vi tar inn trampolinen om vinteren, etter instendig formaning fra selger. Men når kan vi sette den ut igjen; når vi ikke lenger frykter store mengder snø, eller når det ikke lenger er fare for nattefrost?
|
|
|
#2 |
|
© All rights reserved
|
Sv: Når kan man sette ut trampolinen?Vi pleier sette den opp i påskeferien (og ta den inn i høstferien), men vår har ikke komt opp enda. Det har jo vært svinkaldt og snø, men jeg tenker at nå bør det nærme seg trampolinetid. Vår kommer nok opp i løpet av neste uke. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
nye muligheter
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Når kan man sette ut trampolinen?Når dere sier det på den måten, lurer jeg på om den kanskje bør få lov å komme opp i helgen. Snøen er jo borte.
|
|
|
#4 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Når kan man sette ut trampolinen?Vår kom opp i dag. Det gjorde naboens også.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Born to run
Medlem siden: Nov 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Når kan man sette ut trampolinen?Når snøen går, er det ut med trampolinen. Ungene våre satte den opp sist lørdag.
|
|
|
#7 |
|
blid
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Når kan man sette ut trampolinen?Vår ble montert forrige helg. Så snart snøen er borte, er det trampolinesesong her
|
|
|
#9 |
|
Snikende tiger
|
Sv: Når kan man sette ut trampolinen?Vi venter litt til, til tæla har sluppet taket i bakken. Hagen ligger på leirgrunn, og det gir så fryktelig tælahiv på gressplenen. Så når plenen har jevnet seg ut.
|
|
|
#10 |
|
Kidding, right?
|
Sv: Når kan man sette ut trampolinen?Vår er ute hele året. Er dere klar over hvor komplisert det er å sette sammen en oval trampis?
|
|
|
|
#11 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Når kan man sette ut trampolinen?Vi pleier å vente til plenen har tørket skikkelig sånn at det ikke blir et gjørmehav på gresset ved stigen.
|
|
|
|
#12 |
|
Lysende norsk flaskekoker
|
Sv: Når kan man sette ut trampolinen?
Jump-King? Tåler den det altså? |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Kidding, right?
|
Sv: Når kan man sette ut trampolinen?
|
|
|
|
#14 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Når kan man sette ut trampolinen?Etter hva jeg hartr skjønt så er det ikke optimalt for elastisiteten på trampolinen om den står ute hele vinteren med snø på seg. Da bør man måke den om t kommer mye snø. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Når kan man sette ut trampolinen?Jeg vurderte det for et par dager siden. Det var jo vår. Nesten sommer. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Trøtt
|
Re: Sv: Når kan man sette ut trampolinen?
|
|
|
#19 |
|
Tre små T
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Når kan man sette ut trampolinen?Har satt opp vår i dag.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|