|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Grisejente
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hva spiser du til frokost?Ja, hva spiser du til frokost? Og er du vanemenneske som helst spiser det samme hver dag, eller varierer du mye? Er du en frokostspiser, eller må du tvinge det i deg?
|
|
|
#2 |
|
I mål
|
Sv: Hva spiser du til frokost?Jeg må ha frokost hver dag. Jeg spiser enten: |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hva spiser du til frokost?Jeg må ha frokost. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
kamerat
|
Sv: Hva spiser du til frokost?Jeg må absolutt ha frokost, og jeg er et vanemenneske av rang. En skive med dijonsennep og masse skinke, en skive med blå Castello. Et stort glass vann. Alle hverdager. Det er krise om vi er tom for noen av påleggene mine.
|
|
|
#5 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Hva spiser du til frokost?Jeg må ha frokost med en gang jeg står opp, hvis ikke blir jeg mannevond.
|
|
|
#6 |
|
lakenskrekk
Medlem siden: Jan 2007
Sv: Hva spiser du til frokost?Kaffe. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
klossemajor
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Æ ser Stjørdal'n
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva spiser du til frokost?Frokost hver dag.
|
|
|
#8 |
|
Passiv
|
Sv: Hva spiser du til frokost?... Sist redigert av konsulenten : 21-03-14 kl 12:41. |
|
|
|
#9 |
|
Grisejente
Medlem siden: Oct 2007
Sv: Hva spiser du til frokost?Oj, så flinke alle er. Jeg har slitt med frokosten i mange år. Det har stort sett vært et glass sjokolademelk til frokost ( jeg tuller ikke. hadde jeg likt kaffe eller te hadde det nok vært det i stedet) i mange, mange år, og så har jeg ikke spist noe før middag eller til kvelden.
|
|
|
#10 |
|
Medlem siden: Sep 2008
Sv: Hva spiser du til frokost?Jeg må ha frokost, og spiser det samme hver dag i lange perioder. Plutselig blir jeg lei, og begynner med noe nytt. Akkurat nå er jeg i en periode der frokosten består av:
|
|
|
#11 |
|
finner ut av mye
|
Sv: Hva spiser du til frokost?
Samme her, men aldri kaffe da.
|
|
|
#12 |
|
Ny-schmy
Medlem siden: May 2013
Hvor: Rogaland
![]() ![]() |
Sv: Hva spiser du til frokost?
Åh, nå ble jeg minnet på den deilige frokosten vi spiste hver dag i Irland i sommer. Irish breakfast med hjemmelaget blodpudding og brød - til og med det glutenfrie brødet var helt fantastisk! Det kunne jeg levd på året rundt, tror jeg.
|
|
|
|
#13 |
|
Mother of Dragons
|
Sv: Hva spiser du til frokost?Jeg rekker ikke spise hjemme så jeg har med matpakke med tre brødskiver. En og en halv spiser jeg til frokost på morgenmøte, en og en halv spares til lunsj.
|
|
|
#14 |
|
Fjellpiper
|
Sv: Hva spiser du til frokost?Alltid frokost. Som regel yoghurt eller skummet kulturmelk med usøtet müsli og noe frukt, f.eks. banan, eplebiter eller som i dag, jordbær. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Fortynnet
|
Sv: Hva spiser du til frokost?Jeg trenger veldig lite variasjon til frokost, og kan spise det samme over lang tid. Nå varierer jeg stort sett mellom disse to frokostene: |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Hva spiser du til frokost?Spiser frokost hver dag på jobb (tar med), to skiver og kaffe.
|
|
|
#17 |
|
Erfaren
Medlem siden: Apr 2012
![]() ![]() |
Sv: Hva spiser du til frokost?Jeg spiser alltid frokost, men ofte 2-3 timer etter at jeg har stått opp (som regel spiser jeg før 8). Spiser en jodbæryoghurt med kornblanding og litt rosiner i ukedagene, oftere brødmat i helgene. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
keep on dreaming
Medlem siden: Mar 2010
Sv: Hva spiser du til frokost?Som oftest en smoothie Av og til en skål med bær og en halv banan med litt youghurt og kanel på. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Hva spiser du til frokost?Jeg er ikke et frokostmenneske, og må minne meg på eller tvinge meg selv til å spise noe. Ofte tar jeg frokosten etter trening. Jeg spiser ikke mye, uansett:
|
|
|
|
#20 |
|
|
Sv: Hva spiser du til frokost?Frokost her også. Stort sett to skiver ev to knekkebrød med pålegg. Varierer pålegget, men er ofte hvitost og noen form for saltpålegg. Helst et glass appelsinjus til og kaffe til slutt. Når jeg er på jobb blir det vann og svart kaffe til ved pulten. Hjemme blir det jus og latte. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|